درخت بلوط

بایگانی

رونوشت به ستاد تفحص شهدای کشور

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۴ ق.ظ

   من و شاخدار تصمیم گرفتیم تابوت شهدا از این به بعد فقط و فقط مکعب مستطیل باشه . اون ذوزنقه ها یه جوری یه . با تشکر . لطفا اقدام شود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۰
تیستو

نظرات  (۵)

۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۲:۴۳ محمد مهدی
فک کنم این روزا این‌قد ازین مسجد به اون هیئت رفتن و باهاشون تئاتر خیابانی برگزار کردن که دیگه مستطیل شدن. 
پاسخ:
تئاتر خیابانی ؟؟؟؟؟؟درسته این حرف ؟



ما بهش میگیم تشییع !
۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۴:۳۵ محمد مهدی
تشییع یک باره. خدا رو خوش میاد جنازه‌های بچه‌های مردمو کردیم ملعبه؟ چندوقته پیداشون کردن؟ حساب کردین؟ هنوزم یه عده دارن از قبل‌شون نون می‌خورن. گیرم برای شناسایی هنوز خاک‌شون نکردن -بماند که صدها شهیدو به اسم شهید گم‌نام دفن کردند و بعد رفتن سراغ خانواده‌‌هاشون. دیگه ازین مسجد به اون مسجدو بردن و هزار باره تشییع گرفتن چیه؟ همون کاریو که با ضریح امام حسین کردن، حالا دارن با تیکه استخونای بچه‌های مردم می‌کنن. ما هم نشستیم می‌گیم به به. چه خوب. چه عالی. خدا خیرشون بده. پیامی آورده‌اند!! هوفففف.. 
پاسخ:
ملعبه نکردن. مردم دوست دارن شهدا رو زیارت کنن.
خود من اگر بشنوم جایی شهید گمنام آوردن، حتما میرم زیارتشون.
انجام آزمایش دی ان ای، روی بافت های زنده کار سختیه. اگر که بافت استخوانی باشه و این همه سال در شرایط بد زیر خاک باشه، کار شناسایی سخت تره. شهدایی که گمنام دفن شدن و بعدها مشخصاتشون مشخص شد، جز شهدایی بودن که به سختی و بعد از کلی زحمت، شناسایی شدن.
برای من حداقل پیامی آوردن. شما رو نمیدونم
همچیشون بایدهرطوری هس از حالت سادگی دور بشه تا بگن مام هستیم
یاد گلزار شهداهای مدرنشون افتادم
پاسخ:
وای.  یاد گلزار شهدا خودمون افتادم :(
ذوزنقه نبودند از ابتداهم
پاسخ:
توی ااینستاگرام هست. منشن تون میکنم

والا از سال نود که بیشتر با این داستان بودم تابوت های ایران مکعب مستطیل بود
اون عکس هم تابوت های رسیده از عراقه اینجا توی معراج دوباره تابوت ها عوض میشه
عکسهای قدیمی هم مکعب مستطیل بودن
همین تشییع اخیر هم اینجور بود
البته همه ى اینها تا اونجایی هست که من یادم میاد

پاسخ:
خب چه بهتر که اینجوریه . خدا رو شکر !
خیالم راحت شد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">