درخت بلوط

بایگانی

رفلکس غیر ارادی

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶ ق.ظ

   درسته که من به ظاهر و این حرف ها خیلی اهمیت نمیدم ولی این دلیل نمیشه که هر کسی دلش خواست بهم بگه تُپُل شدی و من دلم نخواد بزنم تو دهنش.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۶
تیستو

نظرات  (۴)

۲۶ اسفند ۹۴ ، ۰۶:۰۴ پلڪــــ شیشـہ اے
من این حس و جدیدا نسبت به کسایی که می گن " وای چه قدر لاغر شدی" پیدا می کنم.
پاسخ:
یه جوری میگن انگار خودمون تو خونه آیینه نداریم :|
ینی دوس داری بت بگن "چاق" شدی؟


خخخ
پاسخ:
:))) 
کلا دوس دارم حرف نزنن
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۵۲ أنارستان ...
خوشحال باشید که من پس از تعطیلات نوروز در انشای نوروز خود را چگونه گذراندید فقط باید بنویسم:
روزی ۵ بار مادرم گفت خیلی چاق شدی....


یعنی امید دهی این جمله ش رکورد زده توو گینس..
هیچی هم نمیتونم بگم...
هیچ کاری هم نمیتونم بکنم
پاسخ:
مامان من این یه جمله رو هم میگه : نمیخوای دماغت و عمل کنی؟ :|
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۰۶:۰۵ عمو کاکتوس
تن آدمی شریف است به نشان آدمیت ؟!
نه !!!
همین لباس زیباست نشان آدمیت :)
پاسخ:
تن آدمی شریف است به هر چی خودش دوست داره :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">