درخت بلوط

بایگانی

کابوس نامه

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۳۵ ب.ظ

  خانه ساکت ساکت بود و ما هیچ خوابمان نمی آمد. داشتیم در مورد خواب هایمان حرف میزدیم. حرف جنگ شد و اینکه چقدر این روزها خواب جنگ میبینیم. شاخدار میگفت خواب های هر کس نشان دهنده ی شخصیت و مشغله های ذهنی اوست. یاس گفت که خواب میبیند که زیر آتش دشمن است و فشنگ در لوله ی تفنگش گیر کرده و هر کار میکند تیری شلیک نمیشود. سین میگفت همیشه خواب میبیند که دور و برش پر از زخمی است و هی تلاش میکند برود سر وقت آنها. شاخدار میگفت خواب میبیند هواپیماهای دشمن برای بمباران آمده اند و هیچ جایی برای پناه گرفتن ندارد. من اما خواب میبینم در جای بلندی ایستاده ام و دارم میبینم که دشمن دارد پالایشگاه ها، پل ها، سدها و کارخانه ها را با خاک یکسان میکند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۶
تیستو

نظرات  (۵)

احتمالا یا همه در یک محدوده خوابیده بودند
یا یک خواب مشترک میدیدند
و یا یک فیلم رو قبلش همه باهم دیدند
پاسخ:
ما این مدل خواب ها رو زیاد میبینیم. در زمان های مختلف. و خب هر کدوم یه جا زندگی میکنیم. فیلم مشترک هم شاید با شاخدار دیده باشم ولی با بقیه فکر نکنم. 
نگرانی ها و دغدغه ها و ترسهای ما شبها می شوند سناریوی خوابها.
من همیشه خواب می بینم که همه عقب می نشینند وسط جنگ و من می مانم وسط!
پاسخ:
واسه شما از همه ترسناک تر بود !
۰۸ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۰۴ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
من خواب جنگ ندیدم تاحالا. خداروشکر.
پاسخ:
حتما تا حالا بهش فکر نکردید و جزو نگرانی هاتون نیست
سلام...
سال نو مبارک باشد ان شاء الله...
زیر سایه ی حضرت زهرا برقرار باشید....

پاسخ:
سلام :)
ممنونم. خیلی خوشحال شدم از دیدار مجازی تون . شما هم سالی پر از خوشبختی و سلامتی و موفقیت پیش رو داشته باشید ان شالله
منم زیاد به جنگ فک میکنم و خوابش رو هم زیاد میبینم  بیشتر هم دارم فرار میکنم.
پاسخ:
جالبه انگار خواب هر کسی مختص خودشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">