درخت بلوط

بایگانی

شوق پرواز

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۵۳ ق.ظ

   بچه که بودم، وقتی که هنوز اینقدر احمق نشده بودم که مرا بفرستند مدرسه، وقتی که هنوز مرجع ام علوم تجربی خودم بود، فکر میکردم آدم ها بال دارند. دو بال محکم از گوشت و استخوان. توی آینه قفسه سینه ام را میدیدم و به تایید سرم را برای خودم تکان میدادم. فکر میکردم باید به تدریج و با زور از بدنم جدایشان کنم. خیلی سعی کردم ولی جز کبودی و قرمزی چیزی عایدم نشد. بعدها اما فهمیدم در راه دشوار بزرگ شدن، این بالهای استخوانی و گوشتی را برای محافظت از قلبم لازم دارم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۸
تیستو

نظرات  (۳)

۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۳۵ ساتیا سخی پور
منم بچه بودم دقیقا همینجوری فکر میکردم
پاسخ:
چه تفاهمی :)))
۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۱۶ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
چه تفسیر جالبی.:))
پاسخ:
خوشحالم برات جالب بود! واسه خیلی ها منگلانه به نظر میاد :)

خوب منگلانه هم باشه جالبه دیگه! حتی جالبتره:))) وقتی یه آدمی که چند سال بعد شده "دکتر" ببینی چند سال قبلش این جوری فکر می کرده خوب سطح امیدواری رو برای هر پدر و مادری به ماکزیمم می رسونه :))))))))))))))))))))))))))

ورود شما رو به باشگاه امید افزایی دولت تدبیر و "امید" تبریک می گم :))))


+

ارادت داریم البته. شوخی بود "فقط":)

+

تولدتون هم مبارک باشه خانم دکتر:))

ان شا الله سالهای سال با تبریکات با سلامتی و موفقیت زندگی کنید :)

+

امتحان دستیاری که نمی دید امسال؟

پاسخ:
واقعا نمیدونید چقـــــــدر غافلگیرم کردید! فکر نمیکردم کسی اینجا یادش باشه :)
ممنون از لطفتون همیشگی و دعاهای خیرتون!
وای هنوز دارم ذوق میکنم :)))))))



امسال نمیتونم امتحان بدم.فقط رتبه ی اول هر ورودی و متاهل ها میتونن بلافاصله امتحان بدن. اگه خدا بخواد باید برم طرح

پ ن : هنوزم که هنوزه وقتی یکی از خیال بافی های بچگی یا الانم رو تعریف میکنم بابام اول با چشمای گرد شده نگام میکنه و بعد زل میزنه به آسمون و سر تکون میده :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">