درخت بلوط

بایگانی

Optimism

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ
امسال هم بارون نیومد. ولی عیبی نداره. سال دیگه حتما می یاد... :)
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۸
تیستو

نظرات  (۷)

شاهرگ های زمین از داغ باران پُر شده است
آسمانا! کاسه ی صبر درختان پُر شده است
زندگی چون ساعت شماطه دار کهنه ای
از توقف ها و رفتن های یکسان پُر شده است
چای می نوشم که با غفلت فراموشت کنم
چای می نوشم ولی از اشک، فنجان پُر شده است
بس که گل هایم به گور دسته جمعی رفته اند
دیگر از گل های پرپر خاک گلدان پُر شده است
دوک نخ ریسی بیاور، یوسف مصری ببر
شهر از بازار یوسف های ارزان پر شده است
شهر گفتم؟! شهر! آری شهر! آری شهر! شهر
از خیابان! از خیابان! از خیابان پُر شده است
فاضل نظری
پاسخ:
دوک نخ ریسی بیاور یوسف مصری ببر... 
این بیت مورد علاقه ی من بود!  

خیلی زیبا بود. مزه داد دوباره خوندنش. ممنونم :) 
۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۱۷ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
"((
امیدخدا :)
پاسخ:
ایشالا 
۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۵۴ ساتیا سخی پور
بله باید خوشبین بود
پاسخ:
امیدوارم نتیجه خوشبینی مون رو هم ببینیم. 
سلام فکر کنم تولدتون بود.
اگه درست گفتم مبارک باشه. (:
پاسخ:
سلام عزیزم. 
بله :))))))) 
ممنون از لطفت :* :* :*
اومدم تولدتو تبریک بگم دیدم بقیه پیشی گرفتند! :)
عیب نداره
مرغ و خروس و اردک
تولدت مبارک :)))


پاسخ:
قربانت عطیه جااااان
مرسییییی که یادت بود عزیزم :))))


کلی سورپرایز شدم :*
تولدتون مبارک . با تاخیر:)
پاسخ:
قربان شما عزیزم :)))) 
مرسی که یادت بود 
۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۱۸ سید محمد رضی زاده
اینجا (تالش) که باران هنوز هم از قبل از عید تا الان رهایمان نمی کند...
پاسخ:
خوشا به سعادتتون. منم باید همین کار رو بکنم. اردی بهشت که میشه باید برم شمال!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">