درخت بلوط

بایگانی

مرد روزهای سخت

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۲۶ ب.ظ
    چند روز پیش تر بود که هر چه با تلفتش تماس می گرفتم جواب نمیداد. چند ساعت بعد که به گوشی ام زنگ زد شروع کردم به داد و بیداد که چرا تلفن را جواب نمیدادی و دل آدم هزار راه میرود. خندید و گفت "دعوام نکن، من الان معلم نمونه ی استانی هستم! جلسه بودم خب". بعد از داستان لغو ابلاغش از آن بالا بالاهای اداره ی کل با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و انتصابش به عنوان یک معلم ساده در گروهی غیر مرتبط با تحصیلاتش، اولین بار بود که می دیدم دوباره از کارش راضی است. گفتم خاله اگه شما رو زیر خاک دفن هم بکنن بازم جوونه میزنی. خندید.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۹
تیستو

نظرات  (۵)

۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۳۶ چشم به راهم ...
خب با سلامتی...
پاسخ:
سلامت باشید :)
۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۱۳ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
:))
پاسخ:
:)
۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۳۵ ساتیا سخی پور
مبارکه
پاسخ:
ممنونم عزیزم
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۳۶ آرزوهای نجیب (:
من دلیل تبریک و ذوق مرگی کامنت ها رو نفهمیدم:| یعنی من پست رو بد فهمیدم؟ :عررر
پاسخ:
همین که خاله معلم نمونه انتخاب شدن رو تبریک گفتن و هم به حرف من خندیدن.
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۲۵ آرزوهای نجیب (:
آها من فک کردم که خاله مثلا مدیر بود بعد با توجه به فعل و انفعلات دولت تدبیر و امید شده یه معلم ساده :| 
::: اونجوری نگام نکن ها گیج هم مسولین دولت تدبیر و امید هست :| 

عاقا مبارکه ، تبریکات ویژه ما رو پذیرا باش (: 
پاسخ:
آره درست فکر کردی. شده یه معلم ساده. ولی همین معلمی رو جدی گرفت الان شده معلم نمونه. مدیرکل وقتی خاله رو دیده بود چهارشاخ مونده بود!


تشکر تشکر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">