درخت بلوط

بایگانی

تب اژدها

شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۹ ق.ظ

داشتیم در مورد تخیل شاخدار صحبت می کردیم، حرف اژدها پیش آمد. گفتم شاخدار عصبانی بوده که چرا یک اژدها باید منطقی صحبت کند؟ اژدها فوق فوقش باید نفس های آتشین بفرستد این طرف و آن طرف و کاری به کار روانشناسی نداشته باشد. گفت باهاش موافقم. گفتم من نه. جانور به این بزرگی باید کمی هم عقل داشته باشد یا نه؟ من بیشتر از اینکه اژدها نر بود تعجب کردم. اژدها باید خانم باشد. یاس مخالفت کرد: چه مسخره! کی گفته باید خانم باشه؟ اصلا حرفشم نزن. اژدهاها نر ان. گفتم نه. گفت حتی یه ثانیه هم شک نکن که مرده! اصلا یه اژدهاااا چرا باید ماده باشه؟ گفتم چون تخم میذاره. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۱
تیستو

نظرات  (۵)

۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۲۵ ساتیا سخی پور
جالب بود اژده ها حتما باید ماده باشه با این دلیل
پاسخ:
اره :))) و واسه خودم منطقی یه !
عاشق بحث های عمیق علمی ام.
"...و همه ی اژده ها ماده اند. و بکرزایی می کنند. و اگه شما سیرچ کنید خواهید دید که دختر خاله ی اژدها ها(سوسمارها) بکرزایند پس اژدها ها هم بکرزایند و ماده اند..."
پاسخ:
این نتیجه گیری عمیق علمی از کیه که من ندید مریدش شدم؟
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۲۵ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
خخخخخخخخ چون تخم میزاره ماده هست..
منطقش منو نابوووووووود کرد :/
پاسخ:
خب آره دیگه! کدوم نری رو دیدی تخم بذاره؟


عه آدرس جدیده؟ مبارکا !
ازخودم. (:
پاسخ:
دم شما گرم :))))))
اصلا معلوم نیست که با احتمال بالای 90 درصد بحث سر اسماگِ هابیت بوده.
پاسخ:
عه وا خواهرم گفت هاااا. قرار بود شفاف سازی کنم که یادم رفت. 

مرسی که گفتین بله اسماگ هابیت بودش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">