درخت بلوط

بایگانی

کنفرانس خبری

جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ق.ظ

من: سلام من اومدم (کفشم هنوز تو دستمه)
سوسن خانم: کی رسیدی؟
من: الان
سوسن خانم: جلسه در مورد چی بود؟
من: یه کارگاه در مورد یه بیماری بود
سوسن خانم: از اینجا -شهرمون- چند نفر بودن؟
من: من و دکتر فلانی و خانم دکتر فلانی و بهمانی و ... 5 نفر
سوسن خانم: کی سخنرانی کرد؟
من: ویدیو کنفرانس بود از دانشگاه تهران
سوسن خانم: در مورد چه بیماری بود؟
من: زیکا
سوسن خانم: چی هست؟
من: یه بیماری ویروسی یه
سوسن خانم: علایمش چیه؟
من: :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۷
تیستو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">