درخت بلوط

بایگانی

tisto's anatomy

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸ ب.ظ
آیا میدانستید که آن چیزی که ما به عنوان "پا" میشناسیم در واقع اندام تحتاتی ماست و شامل "پا" "مچ پا" "ساق" "زانو" و "ران" می شود؟ آیا می دانستید این تقسیم بندی برای دست تحت عنوان اندام فوقانی ، نیز صدق میکند؟ بدین ترتیب که داریم "دست" "مچ دست" "ساعد" "آرنج" "بازو" "کتف" "شانه". آیا میدانستید مهره های ستون فقرات ما شامل سه بخش "مهره های گردنی" "مهره های پشت" "مهره های کمر" و "نشیمنگاهی" میباشد و کمر تقریبا از محل کلیه ها آغاز و به لگن ختم می شود؟ همین دیگه. گفتم که بدانید.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۱
تیستو

نظرات  (۱۳)

سلام
زکاة علم نشر آن است. (:

پاسخ:
حق!

پس منتظر درس های بعدی ما باشید!

 سلام :)
آیا کسانی که می دانند با کسانی که نمی دانند برابرند؟
پاسخ:
همین دیگه. گفتیم ما که میدونیم به بقیه بگیم بلکه تعادل برقرار بشه :)
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۸ زین العابدین
بعد استاد ببخشید من دست چپم تا لوزالمعده م رفته چون قلبمم دست چپمه!
پاسخ:
نه دیگه قلب جزو شیکمه!
۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۱ حدس بزن کی هستم
سلام:)
دکتر بودنتون رو به رخ ملت میکشی ابجی
پاسخ:
سلام :)
بده میخوام زکات علمم رو بدم که هر وقت رفتن دکتر گفت کجات درد میکنه نگن پام!؟



اوووم بذار فکر کنم .... رز؟
۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۸ حدس بزن کی هستم
دلم برات تنگ شده بود قد همه دنیا:'(
پاسخ:
شما لطف داری عزیزم :)


ولی هنوز مطمین نیستم کی هستی!
الهی خانواده شوهر ایندت جمیعا قربون حدس زدنات برن
از کجا فهمیدی؟
کی لو داد راستشو بگو:دی
پاسخ:
:)))))))
فدات :* :* :*


هیچ کس غیر از تو حال نداره سه تا کامنت بذاره :)

دکتر پول میگیره که چی؟خودش حدس بزنه چمه:دی
پاسخ:
به نکته ی خیلی خیلی خیلی مهمی اشاره کردی :)))))
هیچ کس مثل من انشرلی وار ور نمیزنه:دی
ادرستو نداشتم از اقای رضی زاده گرفتم
تو این دنبال کننده هات فقط وبلاگ میذاری؟:دی
پاسخ:
نه عزیزمممم . هیچ کس مثل تو واسه ور ور های من وقت نمیذاره!


ادرس چی ؟!!!! بگووو!
خو انصافا ادخال سرور میکنی
منم خوش خننننندهههههههههه
قلمتم دوس دارم

ادرس وبلاگایی که کنار صفحته
من تبیانم صفحه دارم:دی خخخخخ قبول نی؟
پاسخ:
ازه اره بگو بذارم
۱۵ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۴۹ پلڪــــ شیشـہ اے
دکترجون یه سوال دارم؟ البته نمی دونم توی حیطه تخصصی شما بوده یا نه!
میگم شما می دونید چرا اون هایی که مشکل افتادگی دریچه دارند، وقتی میرن دندان پزشکی باید قبلش آنتی بیوتیک مصرف کنند؟
پاسخ:
ببین مطمین نیستم ولی تا انجایی که یادمه واسه اینه که باکتری هایی که عفونت دندون و لثه میدن همونهایی هستن که باعث عفونت توی قلب و دریچه هم میشن.
نمیدونم چه شکلی باید بذارم تو این کادر پیست نمیشه
حتما بعدا میذارم

پاسخ:
نه نه! اونجا مخصوص وبلاگ های بیانه. هر کس منو فالو کنه اونجا عکسش میاد! دست من نیست اصلا
:دی
پاسخ:
:)))
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۸ أنارستان ...
یاد خودم افتادم پیاده روی اربعین، خواستم برم مقدار بیشتری پماد پیروکسیکام از پرستار گروه بگیرم،
گفتم وای خانم... همسترینگ و گلوتوسا عین چوب شده...
بنده خدا یه نگاهی بم کرد و گفت: شرمنده من چیزی از آناتومی یادم نیس..
پاسخ:
:)))))))
من یه بار به یاس گفتم بیا یه و و کمرم رو ماساژ بده، بی مقدمه پاشو گذاشت بیخ گردنم و تلق تلق تلق... مفاصل بود که صدا میداد.  تا دو روز توهم ضایعه نخاعی شدن داشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">