درخت بلوط

بایگانی

خرداد

جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳ ب.ظ

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۴
تیستو

نظرات  (۴)

إواااااااااااا
(به سبک الهام چرخنده در فیلم اوای باران)


خردادم گُلی میذاشتی نه گِلی
دلت میاد ماه به این خوبی و پربرکتیییییییییی:دی
پاسخ:
گلی نیست که! دریایی یه. موجی یه! عشقه!
سلام
ببخشید من البته کوچیکترم ازینکه بخوام شما رو نصیحت کنم اما خواهشم ازتون اینه که سعی کنید هدفمند تر بنویسید . پست هایی که گاهی حس خوبی رو بهمون منتقل می کنن خوبن اما بنظرم بهتره حس های خوب هم هدفمند منتقل بشن .  همین پست یا اکثر پستاتون چه دردی رو از من یا خودتون دوا می کنه؟ شما بعنوان یه فرد تحصیل کرده برای این جامعه باید دغدغه مند تر از این ها باشید . گیرم که اینجور پست ها نفع هم داشته باشه اما قبول کنید نفعی هم اگه باشه خیلی مختصره . ما به عنوان مسلمان و شیعه ی امام زمان کار خیلی زیاد داریم . وقت و قلم با ارزشه . انسان هم بی هدف و تنها برای جمع کردن حس های خوب و آرامش دنیا آفریده نشده.  جسارت منو ببخشید .
التماس دعا 

پاسخ:
سلام
هیچی. پست های من هیچ فایده ای برای کسی نداره. برای خودم هم فقط در حدی که وبلاگ نوسی یادم نره خوبه. پست هدفمند و نوشتن ار روی عقیده فکر ازاد و ارامش میخواد که من فعلا ندارم.
موجی:o

ممنون بابت تعریفات:-B
پاسخ:
من دریا رو خیلیییی دوست دارم! خیلی زیااااد
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۰۵:۲۴ عمو کاکتوس
این سه عکس مارا به این نتیجه میرساند که شمارا بلوط لنگ دراز بخوانیم!
پاسخ:
نه بابا از این خبرا نیس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">