درخت بلوط

بایگانی

پزشک خانواده

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶ ب.ظ

   در خانواده ی ما اینطور جا افتاده که حتی وقتی که کسی سردرد مختصری دارد و میخواهد قرص استامینوفن بخورد، قرص را من باید بدهم دستش. لیوان آب را هم. وای؟ بیکاز آیم اِ داکتر.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۳
تیستو

نظرات  (۱۰)

۰۳ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۱ سید محمد رضی زاده
آخر خود دیدن دکتر دردهای آدم مریض را تا مقدار زیادی آرام می کند.
دکتر خوبی باشید ان شاءلله

یا طبیب من لا طبیب له...
پاسخ:
:)
خیلی دعای خوبی بود ... ان شالله
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۰ زین العابدین
دارن از سادگی تون سواستفاده می کنن دفه بعد به جای استامینوفن یک حبه سیر بهشون بدین بعدم بگین قرصش جویدنیه :)
پاسخ:
سیر ؟! اینجوری واسه خودمون بد میشه که :)))
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۰۶:۱۶ پلڪــــ شیشـہ اے
بسی خنده بر ما رفت.
پاسخ:
:) باعث خوشحالیه
به من که هرکی میرسه میگه کی بیایم دندونامون درست کنیم؟
جالبیش اینه همه دیالوگاشون دقیقا همینه
پاسخ:
:)))))
توی دوران دانشجویی به من میگفتن آمپول هم میزنی ؟!
الان تبدیل شده به اینجام درد میکنه! اینجا هر جایی ممکنه باشه!
خنده برای چه؟!
پاسخ:
کدوم خنده؟!
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۱ خانم الفــــ
:))
خیلی فراگیره این موضوع.
یه بنده خدایی پرونده ش رو داد دست من و گفت نگاهی بهش بنداز .کاملا مشخص بود معتقده هیچی حالیم نیست :دی این "نگاهی بهش بنداز"،مقدمه ی این بود : برو بده دکتر فلانی :دی
پاسخ:
خانواده که وقتی مشکلی دارن و میان خونه مون مطرح اش میکنن و من توصیه هایی میکنم و دارویی مینویسم و بعد میرن پیش متخصص چک میکنن بینن چقدر حرفمون یکی یه که الحمدلله تا حالا سربلند از این امتحان بیرون اومدیم :))))
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۹ خانم الفــــ
:)))
ان شاءالله همیشه سربلند باشید مثل این روزها :)
پاسخ:
ایشالا ایشالا :)))
در خانه ی تو صفا اگر نیست دکتر هست!
پاسخ:
والا به خدا وسعمون همین قدره :))
نچ وای؟بیکاز دی ار سو لیزی
پاسخ:
شایدم!! :|
:دی
پاسخ:
=)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">