درخت بلوط

بایگانی

سوزن Vs جوالدوز

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ب.ظ

   شب ها قبل از خواب به این فکر می کنم که شاید نباید فلان مریض را ارجاع میدادم به متخصص. شاید لازم نبود آن چند tounge blade (چوب بستنی) را بدهم دست بچه ها تا با آن بازی کنند و نکند حق نداشته باشم موبایل و مودمم را با برق درمانگاه شارژ کنم و کی میتوانم هزینه ی آن یک گاز و یکی دو لیتر آبی که برای پانسمان پای دایی استفاده کردم را جایگزین کنم و باید یادداشت هایم را در پرونده ی بیمارها جمع و جور تر بنویسم که درخت های بیشتری زنده بمانند و در آخر به خودم قول میدهم فردا حواسم را بیشتر جمع کنم. احتمالا فکر کردن های قبل از خوابِ عزیزانی که اخیرا به ذخائر انقلاب اضافه شده اند، باید تا خود صبح طول بکشد.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۱
تیستو

نظرات  (۵)

۰۲ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۰۴ پلڪــــ شیشـہ اے
تیستو دوست داریم، تیستو دوستت داریم

روزت مبارک
ان شاءالله به لطف و عنایت خدا، طبیب جسم و روح خلق الله باشید.
پاسخ:
ممنون از شما عزیز جااااان
بسیار بسیار ممنونم که یادت بود :) :*
با دعای خیر شما ان شالله ...
این فکر ها نشان میدهد انشاالله عاقبت به خیر میشوید....فمن یعمل مثقال ذره خیر یره و من یعمل مثقال ذره شره یره
پاسخ:
شما خیلی لطف دارید ولی ای کاش به همین راحتی بود ... ان شالله ...
آفرین به این فکر و روحیه دکی جون :)
پاسخ:
ان شالله که فقط در مرحله فکر نمونه و به عمل برسه
درود بر تو و سوزن جوالدوزت

نه اباجی اون ذخائر اینقدررررررررر زحمت میکشن که سرشون رو بالش نرسیده خرناسشون به اسمون رفته
پاسخ:
دقیقااااا ! این فکرا و حرص خوردنا واسه ما کامندای جزئه
از هرچه میزنید از حجم نوشتن در پرونده نزنید...
پاسخ:
اوه اصلااااا در این یه مورد نمیشه صرفه جویی کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">