درخت بلوط

بایگانی

تیستو را بیشتر بشناسید

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲ ق.ظ

از تصویر سازی روابط خصوصی هیچ خوشم نمی آید. چه گرافیکی و چه نوشتاری. کاش یادم بماند که در این مورد هم چیزکی بنویسم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۲
تیستو

نظرات  (۵)

ولی دنیای مجازی داره شور روابط خصوصی رو درمیاره و اونو تبدیل به روابط عمومی میکنه :)
پاسخ:
تازه ژست "قضاوت نکنید و انتقاد نکنید و نظر ندهید اصلا" هم دارن. تنها "لایک و وای چه خوبی شما" رو میپسندن
بعضیا که میان واست تعریفم میکنن :/
پاسخ:
ُاَه اره ... دیدی؟! هر چی هم میگم خب حالا اینا خصوصی یه هی باز میگه!

سلام. مبارک باشه روز پزشک با یکی دو روز تاخیر.

ان شا الله که پزشکی وسیله ای باشه در راه خدا براتون. که هست اگر استفاده کنید. قبلا هم گفتم گاهی حسودی می کنم به توفیق خدمتی که شما دارید و اغلب ما نداریم. ان شا الله این دغدغه های خوب همیشه براتون حفظ بشه و ارتباطتون با خدا روز به روز بهتر و قوی تر بشه تا مشکلات و مسایلی که پزشکی ممکنه ایجاد کنه (مشکلات ساده ظاهری رو نمی گم. مشکلات روحی و ایمانی رو می گم) اثری رو شما نذاشته بعد از این هم نذاره.  ما رو هم تو کارهای خیرتون شریک کنید! :) خلاصه اینکه ان شا الله روز پزشک مبارکتون باشه :))

پاسخ:
سلام :)
بسیار بسیار ممنونم از لطف شما. مرسی که یادتون بود :))
 ممنونم از دعای خیرتون ... ان شالله قابل باشم برای این لطفی که از طرف خدا شامل حالم شده...
من مدت هاست دارم فکر می کنم اگر آدم قصد داشته باشه از زیبایی های روابط خصوصیش بنویسه...(به قصد ترغیب دیگران و یاد دادن نکته های ظریف و انتقال تجربه و این حرف ها البته) چجوری باید بنویسه که برداشت بقیه این نشه که داره فقط خودنمایی میکنه یا عرصه خصوصی رو وارد عرصه عمومی می کنه...؟
آخه واقعا قصد همه این نیست که زندگیشون رو بیارن رو پرده، بعضی هام به جنبه ی ادبی و آموزشیش و اینا فکر می کنن خوب.
پاسخ:
ببین این خیلی خوبه. اینکه متاهل ها بخوان از تجربیاتشون به تازه کارها چیزی یاد بدن. البته فقط و فقط به صورتی که کلی گویی بشه! وگرنه اگر بخوان بیان بگن: دستم رو گرفت توی چشمام نگاه کرد و من ضربان قلبم تند شد و .... خب شما به این نوشته چی میگی؟! این تصویر سازی روابط خصوصی هست! خوندن این نوشته ها واقعا برای نسل نوجوان ما واجعه است و فرقی با کتاب های زرد معلوم الحال نداره. خیلی ها اینطوری در زمینه ی انتقال تجربیات به بیراهه میرن! و میبینیم که از این نوشته ها توی دنیای مجازی کم نیست!
منظور من این هست. وگرنه کلی بگید. از تجربه های خودتون و چیزهایی که یاد گرفتید. ما هم استفاده میکنیم.خیلی هم خوبه :)
آهان!
من فکر کردم با یه سری چیزای دیگه مشکل داری! :)
پاسخ:
نه با همینا مشکل دارم فعلا =))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">