درخت بلوط

بایگانی

دختران انتظار

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۱۱ ب.ظ
   کلا در یک گروه دوستانه در تلگرام عضوم، آن هم فقط چهار عضو دارد. آن ، رضی ، نازی و من . پیش از این اسم گروه 13 بود. به یاد واحدمان در خوابگاه بهاران. دیروز اسمش را به "شکست عشقی خورده ها و فاطی" تغییر دادیم.
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۵
تیستو

نظرات  (۷)

من یه گروه داشتم که اسمشو تغییر دادم عاشق ها به جز مهدی و من :)
پاسخ:
:))
عه فکر کردم فقط به فکر خودم رسیده بوده!
۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۱۹ آرزوهای نجیب (:
و فاطی ((:
پاسخ:
این و فاطی خودش دنیایی از حرفه!
وقتی پیشنهاد دادم این اسم رو اول یه عالمه خندیدن. بعد انکار کردن و بعد هر چی نشستن فکر کردن دیدن چیزی یادشون نمیاد بنابراین واقعیت ها رو پذیرفتن !
!
پاسخ:
.
ای وصله ی ناجور :)
پاسخ:
آخ آخ آخ گفتی! :))))
سلام
 به این چیزا اعتقاد ندارما ولی خب مردم می گن: اسم قبلی اش شما رو گرفته! ازش بزنین بیرون شاید فرجی شد. ((:
پاسخ:
خخخخ
خیلی خوب گفتی! اسمش ما رو گرفته اونم بدددد

چو پرده دار به شمشیر می‌زند همه را

کسی مقیم حریم حرم نخواهد ماند...!


مربوط به پست بالاست البته.

یک پزشکی رو می شناختم که اونقدر موردهاش رو رد کرد (خیلی هم خاستگار داشت) که یهو نگاه کرد دید ٣٠ سالش شده و هنوز ازدواج نکرده. تغییر فکر و منش داد (واقعا)! از اون سمت بوم افتاد پایین و آخر برگشت با یکی از همون موردها که اتفاقا اصلا شبیه خودش نبود و شاید از نظر عقل ظاهری ما اصلا مورد خوبی نبود ازدواج کرد... خانواده هم که موردهای بسیار خوبی رو با دلایل بی خودی رد کرده بودند حالا "مجبور شدند" قبول کنند... چون دختر تغییر منش داده شون مصر بود اونها هم می ترسیدند بمونه تو خونه. با خون دل احتمالا پذیرفتند!

ای کاش ممکن بود من مفصل براتون این تجربه رو نقل می کردم.


نمی خوام بگم  اینها خوبند یا به هر قیمتی، اما "چون ساعت ٢ زنگ زده پس..." اصلا دلیل خوبی نیست. امیدوارم "چندان" جدی نباشه...

ببخشید از این فضولی اما به نظرم رسید که باید بگم...

پاسخ:
:))
ممنونم از حسن نظر شما. منتهی موارد من اینقدری اختلاف فرهنگی و بقیه ی چیزها داشتن با من که میشه گفت از همشون مطمینم.

در مورد ایشون هم، فکر کنید ظهر خوابید و بعد یکی با تلفن زنگ میزنه که من برادر فلانی ام. خب فلانی کیه؟ کسی که ماه رمضان شماره تلفن گرفته بود که با خانواده اش با مادرم تماس بگیرن و رفته و زنگ نزده تا الان. الان هم که خواسته تماس بگیره به گفته خودش دیده شماره مادرم رو میگه گم کرده! به داداشش گفته به خودم زنگ بزنه! حالا جدای از اینکه من همون موقع بهشون پیام دادم که جوابم منفی هست و توی زحمت نیافتید و ایشون الان میگه پیامی دریافت نکرده :| اسگول شدیم در کل! و اینکه من ایشون رو نپسندیدم. ولی ساعت 2 تماس گرفتن اصلا پسندیده نیست.

این قضیه رو هم مفصل بگید استفاده کنیم. من قبلا هم گفتم پذیرای تجربیات شما هستم :)
ما اسامی گروهامون خیلیاش صرفا اسامی اعضای گروهه ! مثلا
من و عباس و ممد و علی و صادق با حجت در به در
پاسخ:
قاطی نمیشه بعد؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">