درخت بلوط

بایگانی

میم، دخترِخاله، 13 سال دارد

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ب.ظ

- عه آجی اون کفشه رو میبینی توی ویترین؟ من صورتی اش رو دارم! ولی دیگه نمیپوشمش چون خورد زیر ذوقم ...

+ زیر ذوقت؟!

- روی ذوقم.

+ روی ذوقت ؟؟!!

- پس چی؟!

+ :|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۷
تیستو

نظرات  (۵)

ضلع شمال غربی ذوق!
تبریک بابت پست قبل
سلام
پاسخ:
سلام :)
تبریک به اون بنده خدا که گرفتار من نشد!
سلام  :)

هاهاهاها!! :)


مامانم، 51 سال دارد!

- امروز "به قول معروف " رفته بودم بازار واسه خرید، ...

(هر چقدرم کاربرد "به قول معروف" رو توضیح میدیم فایده ای نداره! )
پاسخ:
سلام :)))
مامانا که دیگه هیچی! کلا فایده نداره !
رو و زیر قطعا بهتر هست
توی ذوق معنی نداره، تو داخل و ربطی به سطح نداره
#فلسفه_نگاری
پاسخ:
واقعا هم! اگر روش بخوره فروکش میکنه و اگر زیرش بخوره هوا میره معلوم نیست تا کجا میره. لذا موافقم. برم بهش بگم همون درسته! ادامه بده
تو ذوقم
پاسخ:
حتی رندوم هم توی ذوق رو نگفت! حتی رندوم!
شما کلا آجی چند نفری؟ :)
پاسخ:
اووم بذار فکر کنم ... 2+3+2+1+1+3+2+1+1 جمعا 16 نفر :) خواهر و برادر و خاله زاده و دایی زاده و دیگر اعضای خانواده زاده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">