درخت بلوط

بایگانی

تیستو در درمانگاه

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۱۶ ب.ظ
  یارو آمد داخل اتاق و سوالی پرسید و من چون در حال ویزیت خانمی بودم، بیرونش کردم و گفتم دم درب منتظر بماند. بعد که نوبتش شد دوستِ فلان دایی و فامیلِ بهمانی و عضو شورای شهر از آب درآمد.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۵
تیستو

نظرات  (۱)

سلام :)

ناراحت نباشید.
اگه وقتی خانومی تو اتاق هست یه آقا نباید بیاد تو، دیگه نسبت و منصب و جایگاه اجتماعی اون آقا مهم نیست. قانون واسه همه باید یکی باشه، نه؟

پاسخ:
سلام :)
نه اصلا ناراحت نیستم! یه تنه دارم تلاشم رو میکنم که سطح فرهنگ مردم یه ذره فقط یه ذره بالاتر بیاد! هر روز با حداقل 15 نفر سر همین قضیه بحث میکنم!  اون اقا رو هم واقعا بخاطر این بیرون کردم چون قرار بود در مورد مشکل ادراری شون صحبت کنیم! پس حق اش بود!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">