درخت بلوط

بایگانی

بابا و دیگر هیچ :)

دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳ ق.ظ
یک مقداری از پول های بابا توی حساب من امانت بود و هر روز مقداری را برایش کارت به کارت میکردم. دیروز تا آمده ام خانه جلویم را گرفته که: چی شد؟ امروز از دینگ دینگ موبایلم خبری نبود؟ توضیح دادم که روستا بودم و دو تومن باقی مانده را فردا کارت به کارت میکنم و تمام. بابا گفت سه تومن. گفتم نه دوتومنه. گفت سه. گفتم دو. گفت میگم سه. گفتم به جان خودم دو بود. گفت میخوای پولم رو ندی نده،ولی بدون پول بچه یتیم خوردن نداره.
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۲
تیستو

نظرات  (۳)

در حیرت تکه ی اخر حرفشم..
مات و مبهوت..
پاسخ:
بابام نوزاد بودن که باباشون فوت کردن...
۰۳ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۰۶ خانم الفــــ
:)))
خدا حفظشون کنه
پاسخ:
پدر و مادر شما رو هم :)
۰۶ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۰۹ پلڪــــ شیشـہ اے
وای خیلی خوب بود. خیلی.
:)))))))

خدا حفظشون کنه ... 
پاسخ:
سلامت باشید عزیزم...
پدر و مادر شما رو هم ان شالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">