درخت بلوط

بایگانی

گاهی با بابا هایتان سبزی پاک کنید

سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۲۵ ب.ظ
- از امروز شروع کردم به آفتاب گرفتن.
+ چه خوب.
- به نظرت اگر هر روز آفتاب بگیرم و قرص ها رو مصرف کنم استخوان هام محکم میشه؟
+ خیلی اوقات.
- چی؟ میشه یا نمیشه؟
+ احتمالا.
- چی بخورم که کلسیم ش زیاد باشه؟
+ قرص نوشت که.
- نه خوردنی چی بخورم که کمکی بشه بهش.
+ شیر. حداقل سه لیوان.
- تو هم باید کمک کنی دیگه.
+ یعنی من برم بخرم؟!
- آره. محلی باشه. خودم پولشو میدم خب.
+ الان مشکل پولش بود؟
- این همه نعنا واسه چی بود؟
+ خشک کنم.
- این چی؟
+ واسه خوردنه.
- دیروز توی بانک یه آقایی میگفت چشمه ی فلان جا دوباره جوشیده. اینقدر خوشحال شدم.
+اوهوم.
- خیلی خوب میشه دیگه همه جا سبز میشه.
+آره.
- چقدر بد که بچه ها رفتن نه؟ خونه یهو خلوت شد. اگر تو نبودی حتما گریه ام میگرفت.
+ ...
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۲
تیستو

نظرات  (۱)

مردا تو موقعیت غیر معمول که قرار بگیرن اعتراف میکنم :))
خدا حفظشون کنه

دیالوگ آخر...
پاسخ:
ممنونم. خدا پدر و مادر شما رو هم براتون نگه داره ان شالله.


البته خیلی هم غیر معمول نبود :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">