درخت بلوط

بایگانی

خدایا شکرت

جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۲۱ ق.ظ

خوشحال باشی که امروز می توانی کمی بیشتر بخوابی و دیرتر از همیشه سر کار حاضر شوی ولی ساعت ۷ صبح خاله جان از خانه ی روستایی با سوسن خانم تماس بگیرد که" هوا به این خوبی حیف است و پاشو بیا اینجا" و تو هم بخاطر روشن شدن کولر ها در اتاق خوابت باز باشد و سوسن خانم هم با صدای بلند شروع کند اقوام باقی مانده در شهر را فراخوان کردن و بعد تر برود اماده شود و مقداری خوراکی برای بردن آماده کند و از آن طرف بابا که از اولین روز رجب روزه بوده عهد همین امروز روزه نباشد و با پر سر و صدا ترین روش ممکن نیمرو و چای درست کند و باز وقتی با پوست کلفتی تمام سعی میکنی خوابت را ادامه بدهی بیایند بالای سرت که "قالیچه های زیر تختت رو میخوایم ببریم". و بعد از اینکه قالیچه ها را با جان کندن از آن زیر کشیدی بیرون و خواستی برگردی به رخت خواب، صدای هلیکوپتری که برای اعزام بیمار دارد فرود می آید ضربه ی اخر را بزند.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۵
تیستو

نظرات  (۲)

سلام
ای بابا کجای کاری حریم خصوصی تعطیل ؛ من در اتاقم رو می بندم شب ها می خوابم امروز صبح بابام تو اتاقم اومده میگه ۴ صبح تو اتاقت اومدم هوای اتاقت خیلی گرم ، در و نبند ......
این بدبختی نیست ؟
پاسخ:
سلام
این بدبختیه. این اوج بیچارگیه. تازه دیشب داشتن رد میشدن از جلوی در میگفتن این همه میگی تمیز کردم اتاقمو تمیز کردم اتاقمو کو؟! نشونمون بده؟!
واقعا هم "خدا رو شکر" باید بکنید
امیرالمومنین علیه السلام : 
إذا أرَادَ اللّه ُ سُبْحَانَهُ صَلاَحَ عَبْدٍ ألْهَمَهُ قِلَّةَ الکَلاَمِ ، وَ قِلَّةَ الطَّعَامِ ، وَ قِلَّةَ المَنَامِ .
 
هر گاه خداوند بخواهد بنده خود را اصلاح گرداند، او را سه چیز نصیب مى کند: کم گویى و کم خورى و کم خوابى
پاسخ:
حالا خوبه این همه اصلاح میشم و هیچی به هیچی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">