درخت بلوط

بایگانی

آیا می دانید

جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۰۳ ب.ظ

وقتایی که دلم گرفته، هر شماره ای که بگیرم جواب نمیده. حتی اگر ۱۲۵ باشه.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۵
تیستو

نظرات  (۳)

سلام
آیا میدانید وبلاگ جای خالی کردن مغز و دق و دلی هاست ؟
پاسخ:
سلام.
بله خوشبختانه می دانیم. دارید میبینید دیگه همش غرغره :))
چرا اسمون و ریسمون میبافی خواهر من
بگو خونه رو اتیش زدم رفت نمیدونم چ خاکی تو سرم بکنم!


اینکه هنوز پست میذاری نشون میده ک مودم و ایضا اتاق من سالمه!
پاسخ:
یعنی چون دلم گرفته خونه رو اتیش زدم یا چون خونه رو اتیش زدم دلم گرفت؟
این مهم نیست.
مهم اینه ک چون منو ندیدی دلت گرفته یا...
پاسخ:
#لیوان_سوپر_ماریو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">