درخت بلوط

بایگانی

عروس شی الهی ذلیل مرده

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۵۳ ب.ظ
اینقدری ریزه کاری های جشن عروسی دمار از روزگارم دراورده که من بعد هر وقت خواستم کسی را نفرین کنم برایش ارزوی عروس شدن میکنم.

پ ن: لازم به ذکر است که منظور از عروس شدن متفاوت از عروسی کردن/ازدواج کردن است.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۶
تیستو

نظرات  (۱)

عاقا من دارم این روزای پارسالم رو تو ذهنم مرور میکنم خسته میشم. خدا به دادت برسه :)
پاسخ:
عروس شدم تموم شد رفت. ولی به همین خدا هنوز خسته ام! لوازم خانگی و پلاسکو و پرده فروشی میبینم حالم بد میشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">