درخت بلوط

بایگانی

ای دیوار ها مرا در بر بگیرید

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۳۷ ب.ظ

   یه ساعت پیش  بهش زنگ زدم و بعد از صحبت های معمول به شوخی گفتم : " راستی روزت مبارک ! " هول میشه میگه :" وای !خیلی ممنون !  روز معلم شد؟ "

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۱
تیستو

نظرات  (۶)

سلام
روزت مبارک
پاسخ:
سلام عزیــــزم .
مرسی از لطفت . ممنونم که یادت بود .
ان شالله روز شیلات بهت تبریک بگم :))))
راستی روزت مبارک :))
پاسخ:
ممنونم عزیزم :)))
مرسی که با این همه گرفتاری یادت بود :-*
سلام. 
یعنی سلام علیکم. 
مدتی بود بعد آن حادثه‌ی بلاگفایی که تلفات هم داد هر از گاهی دیدم خبری نیست‌تان! نمی‌آیید آن وبلاگ قبلیه چیزی نمی‌نویسید خب گفتم بپرسم بلکه‌ از بن منصرف شده‌اید از نوشتن یا نه نقل مکان کرده‌اید جایی یا ...دیدم بحمدلله و المنه که هنوز نویسا هستید...خواهرها هم اگر یادم نرفت و این حافظه‌ی تک سلولی یاری کرد آدرس‌تان را می‌دهم‌شان سر بزنند حتما.اما خودم در تدارک نوشتن هستم. راه بیفتد حتما آدرس می‌دهم خدمت‌تان تشریف بیاورید.
یا حق...
پاسخ:
سلام
وبلاگ قبلی دیگه منو تو پنل مدیریت راه نمیده ! آواره شدم ! اومدم اینجا :)
خیلی منت گذاشتید تشریف آوردید .
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۲۹ بهارنارنج :)
آخی
یه خانوم دکتر واقعی؟!


واسه یه بچه کنکوری رشته تجربی یه خانوم دکتر واقعی یا مجازی میدونید مثل چیه؟
پاسخ:
البته اینترنی ام تمام نشده هنوز :)))

+هوووم . نمیدونم ... مث پاستیل خرسی ؟
:))))))


پنجم اسفند روز منه B-)
پاسخ:
اون که روز تولدت بود !!!! یا روز مهندس منظورته ؟؟؟
 
عید هم که همش واسه توعه ! پر از ماهی قرمز :))))
روز تولدم چهار اسفنده. پنجمم روز مهندس :]
همه ی سال سرای من است :-/
پاسخ:
نگا چجوری یه ماهی کوچولو کل سال رو واسه خودش کرده ها !!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">