درخت بلوط

بایگانی

نظرت ؟

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۲۸ ق.ظ
خیلی وقته دارم با خودم فکر میکنم ببینم عکس های اینستاگرام رو اینجا هم بذارم یا نه ؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۹
تیستو

نظرات  (۷)

نه! مدیومش فرق داره! (بی خود نیست این مسعود فراستی مدام استفاده می کنه از این واژه مدیوم! لامصب خیلی باکلاسه! اصلا فکر نمی کردم یه روزی فرصتش پیش بیاد استفاده کنم [آیکن یک آدم بالدار]!)


+ خیلی وقتِ اینستاگرام شما رو ندیدم یعنی یادم رفته بود! نیست خودم اینستاگرام ندام واسه همین!

پاسخ:
:)))))) 
اخه حس میکنم وبلاگی که عکس داشته باشه زنده تره.  وگرنه که بله! مدیوم ش فرق میکنه :))))) 
میتونی آدرس اینستاگرام رو اینجا بذاری و خودتو راحت کنی :-))

پاسخ:
اینم میشه ولی فکر کردم وبلاگ عکس داشته باشه شماها هم حوصله تون سر نمیره
بذار بذار
پاسخ:
:) 
بعد شما که تو اینستاگرام هو هستی حوصله ات سر نمیره؟ 
درسته. اینجا شما نیست خودتون کمی کم حوصله شدید (به نظر من) تو نوشته هاش هم اثر کرده. کوتاه نویسی مداوم هم اضافه شده رنگ سبز و سفید هم اثر گذاشته عکس هم که نداره شما هم که کم میاین...

روحش کم شده. بهش برسید کمی...

اما نمی شه همون عکس ها و همون رویکرد رو داشت. شما که خلاقین بر مبنای نوع کاربرها و نوع مخاطب ها، رویکرد سازی ترکیبی کنید!
نمی دونم چی شده امروز خیلی با کلاس شدم :))))
پاسخ:
من همینجوری اش هم از بقیه بیشتر پست میذارم ! البته تا حدودی حق با شماست . درس ها سنگین تر شده و البته اعتراف میکنم که هنوز به اینجا عادت نکردم .

روح نداره قبول دارم . انگار هنوز به هویت داشتن نرسیده . اگه بازم احساس با کلاس بودن بهتون دست داد خوشحال میشم پیشنهاداتتون رو بشنوم .
نه چون خیلی وقته درست حسابی سر نمیزنم..
استقبال هم میکنم از این موضوع !
پاسخ:
:دی
خوشم میاد پایه ای :))))
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۳۷ پلڪــــ شیشـہ اے
منم عکس دوس می دارم.استقبال می کنم. ولی خب همشونو میشه نگذاشت ک تکراری بشه واسه اونا ک اینستا دارن، ماکه نداریم ... ولی دوس داریم هنرنمایی شما رو ببینیم... بعدم بی معرفت چیه؟! خب پیش میاد آدم سر نزنه وب همسایه ها. فقط این که سر عقد یادت کردم آبجی :*
پاسخ:
دیگه حالا که عروس خانم موافقه ماهم سر تسلیم فرود میاریم :)))
عکسهای اینستاگرام رو دیدم. خیلی خوب بود. 

گمان من اینه که اون عکس هایی که عکس توش محوریت داره رو برای اینستاگرام بذارید اما عکسهایی که متن توش بیشتر حرف می زنه و محوریت با متن هست رو برای اینجا بذارید مثل عکس هایی که قبلا از دشمن های فامیل کذاشته بودید یا عکس هایی که از وسایل توی کیفتون گذاشته بودید.  
البته نمی گم اصلا اما سعی بشه که کمتر یکسان باشه هم متن و هم عکس در هر دو.
کارهای فتوشاپی هم قبلا یکی دوتا داشتید که کاملا مناسب اینجاست نه اینستاگرام.
مجموعه عکس:گاهی عکس ها تک تک برای اینستا مناسبند اما مجموعه اونها  مطلب مستقلی هست که مناسب وبلاگه. اینستا برای تک عکس خوبه اما برای مجموعه عکس و خاطره نگاری و سفرنامه خوب نیست.
به نظر یک هدر خوب هم لازمه که رنگش رنگ مکمل سبز خاص اینجا باشه (باید در طیف رنگ ها پیدا کنید که کدوم رنگ و کدوم تونالیته). 
عکس کنار هم به نظرم رنگ غالبش سبز نباشه بهتره. 

+تغییراتی که در کارتون تو این چند روز دادید خوب بود. اندازه متن ها و نوع متن نویسی تون از یکنواختی کمی در اومده. عکس کنار هم که می خواستم بگم که خودتون گذاشتید.

فعلا همین. ببخشید :)
پاسخ:
اوه مای گاد !
شما این چند وقته خیلی کامنت های با کلاسی میذارین :))))
پس با این حساب کاملا سلکت شده عکس ها رو بذارم .
ممنون میشم اگر بازم نکته ای به ذهنتون رسید بفرمایید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">