درخت بلوط

بایگانی

خاطرات درمانگاه

شنبه, ۸ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۳۹ ب.ظ

یه بارم یه مریضه اومده بود درمانگاه به زور انتی بیوتیک میخواست. معاینه اش کردم و گفتم لازم نداری. هی از اون اصرار و از من انکار. تهش عصبانی داد زد گفت یعنی چی من پول ویزیت (700 تومن) دادم! منم عصبانی تر هزار تومن از جیبم در اوردم دادم دستش و گفتم بقیه اش هم برای خودت!

خب اگر فکر میکنید بهش برخورد و پول رو نگرفت اشتباه کردین.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۸
تیستو

نظرات  (۸)

خخخخ
عجب روزگاریه :)

باز هم بنویسید
پاسخ:
خدایی خوشتون میاد؟
خدایی
پاسخ:
وجدانا
۱۰ دی ۹۷ ، ۱۴:۳۲ حالا من بعد با چه اسمی کامنت بذارم اینجا؟خخخخ

:)))))
فکر کنم اینجوری پیش بری سر ماه به مریضا بدهکارم بشی:)))
پاسخ:
اره منتهی اینجایی که هستم ویزیت رایگانه. گاهی دیده شده که گفتن این همه پول کرایه دادیم اومدیم اونوقت چرک خشک کن ننوشتی؟! احتمالا انتظار دارن کرایه رو باهاشون حساب کنم. حالا اینم یه قضیه جدا داره که یه پست دیگه میطلبه :)
بلیییییییییی چرا نیاد؟ 

پاسخ:
تشکر تشکر :))
۱۲ دی ۹۷ ، ۰۰:۲۰ سید رمضان حسینی
اگه فیلم بود شما الانا دیگه باید بعد از یه نطق غرا خداحافظی می‌کردید و در درمانگاه رو می‌بستید و می‌رفتید و بعد مردم قوم یونس‌وار متنبه می‌شدن و پشت سرتون عجز و لابه می‌کردن و پیشکشی براتون می‌آوردن تا در یک سکانس هندی برگردید.
ولی به نظر می‌رسه اصلا فیلم نیست.
پاسخ:
البته میشه گفت یه جورایی فیلمه. از این فیلمای دو دقیقه ای با پایان یهویی میخکوب کننده :))
۱۴ دی ۹۷ ، ۰۰:۴۲ 🌼هم نامِ مادرِ سادات🌼
عجب
چه اتفاق جالبی!
واقعا پول دادین بهش؟؟؟
 بعدشم مگه مال چندسال پیشه که۷۰۰تومن پول ویزیت میشده!!!
پاسخ:
اره خب پولو دادم! اونم راحت گرفتش!
همین پارسال. البته من پزشک درمانگاه بهداشت بودم و ویزیت برای دفترچه های روستایی ۷۰۰ تومن بود. واسه دفترچه های شهری و تامین اجتماعی ۳۵۰۰ بودش.
۱۴ دی ۹۷ ، ۰۱:۰۳ 🌼هم نامِ مادرِ سادات🌼
ببخشید سلام

کدوم روستا؟
چقد ویزیتش قیمتش کمه
کاش همه جا انقدر کم بود و ادمهای بدبخت بیچاره بخاطر بی پولی درد نمیکشیدن....
پاسخ:
سلام عزیزم
شهر بودم من. درمانگاه بهداشت شهری روستایی. همه شهر ها دارن. روستا ها هم اگر خانه بهداشت داشته باشن حداقل هفته ای یک روز رو پزشک دارن.
شبکه بهداشت به روستاها و حتی محله های حاشیه شهر ویژه رسیدگی میکنه.

۱۴ دی ۹۷ ، ۰۱:۱۱ 🌼هم نامِ مادرِ سادات🌼
موفق باشی خانم گل 
و 
البته یکمم بفکر مریضهای بی پول هم باش گناه دارن طفلی ها💓😘
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم شما هم همینطور.
واقعا وظیفه ی همه هست که به فکر این قشر باشن و وظیفه ی من بیشتر.منتهی اینجایی که من هستم در حال حاضر کلا همه چی رایگانه. ویزیت، دارو، نوار قلب. هر چقدر بتونم‌ ملاحظه میکنم ولی در حدی که قانون بهم اجازه بده. مثلا محدودیت داریم برای اقلام دارویی و تعداد ازمایش ها. و با همه ی اینها کلا ۸۰ درصد بیماران دارو بیشتر میخوان! انگار تعاونیه!
البته بیماران مزمن ما مستثنی هستن. یعنی طرف داروی دیابت و فشار خون و بیماری قلبی اش رو میگیره. هر تعدادی که باشه. ولی باز استامینوفن هم میخواد اضافه اش کنیم. مشکل اینه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">