درخت بلوط

بایگانی

رویکرد خانواده در جبهه ی تهاجم فرهنگی

يكشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷، ۰۶:۴۳ ب.ظ
    تا بحث کادو تولد بازه جا داره براتون تعریف کنم که واسه عیدی شاخدار کلی فکر کردم و فسفر سوزوندم تهش رسیدم به مُهر! از این مهر های کتابخونه های شخصی که "این کتاب متعلق است به فلان و بهمان. لطفا بیسارش کنین". کلی طرح سرچ کردم و یه مدل پیدا کردم که متاسفانه با کلمات فارسی خیلی جور نمیشد و قشنگ در نمی اومد. از اون طرف من نمیدونستم نظر شاخدار در مورد مهر با فونت فرنگی چیه. البته میدونستم. میخواستم مطمین بشم. لذا با ایشون تماس گرفتم که مزه دهنشون رو بفهمم. اینطور گفتم که" نظرت چیه یه مهر انگلیسی نظام پزشکی برا خودم بسازم گاهی از استفاده کنم؟" فرمودنذ: ندید بدید هر چی که دید تو خودش ... الی آخر.
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۳۰
تیستو

نظرات  (۴)

۳۰ دی ۹۷ ، ۱۸:۵۶ مرتضا دِ
آخرش چی کار کردین؟
پاسخ:
فعلا یه طرح انتخاب کردم فارسی بهش بخوره. اون اصلیه رو بیخیال شدم :)
۳۰ دی ۹۷ ، ۱۹:۳۷ پلڪــــ شیشـہ اے
:)))
پاسخ:
😊
چه شد پسسسس؟ من منتظر اون خاطرات مطبم :)
پاسخ:
حالا یه دو روز سوژه نداشتیما. اگر گذاشتی :))))
گفتید مهر فکر کردم مهر سجاده رو می‌گید! گفتم چقدر معنوی و روحانی
پاسخ:
نه دیگه اینقد روحانی نیستم :)) حالا باز سجاده و مخلفاتش رو کادو دادم. منتهی مهر خالی رو نه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">