درخت بلوط

بایگانی

قیمه ها رو بریزیم توی ماستا

دوشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۱۸ ب.ظ

Ask me question

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۹
تیستو

نظرات  (۱۸)

۲۹ بهمن ۹۷ ، ۱۴:۴۲ خانم الفــــ
شما و خواهرتون چرا اینقدر خوبید؟ :)
پاسخ:
اولا و ثانیا و ثالثا که خوبی از خودتونه ❤😙😍
ولی رابعا خیلی هم خوب نیستیم خیلی هام از ما خوششون نمیاد😊
شما عزیز دل ولی خوش سلیقه ای 😎
ما؟
پاسخ:
اره دیگه. اگر مایلید هر چی دوست داشته باشین میتونین بپرسین :)
اون یه دونه لایک رو من کردم :)
پاسخ:
الان شده دوتا :))
خب الان question پیچ ات کنم؟ 
پاسخ:
حالا یکی دو تا بپرس ببینم سخت میپرسی یا اسون :))
چرا دوستای حقیقی تون رو حلال نمی کنید؟
یجا نوشته بودی :)
پاسخ:
توی پست ثابت بالای صفحه نوشتم.
اگر بدون اجازه ی من این صفحه رو بخونن حلال نمیکنم. اینجا اخه خودمم. یه جورایی خصوصیه. جز درجه یک هام دوست ندارم کسی اینجا رو بخونه.

پس:
خواهرتون که خانم الف گفت کیه؟ یعنی آیا حضور مجازی دارن اینجا؟ :)
تیستو یعنی چه و چرا تیستو؟
تو اون عکس گوشه‌ی وبلاگ چیه گرفتین دستتون؟

پاسخ:
خواهرم شاخدار هست. بله حضکر مجازی دارن گاهی توی کامنت ها :)
تیستو شخصیت داستانی هست. کتاب تیستوی سبز انگشتی یه پسربچه اس که به هر چی دست بزنه سبز میشه! خب خیلی حس خوبی بهم میداد وگرنه که دستم به گلددنا که بخوره که خشک میشن :/ شوخی :)
یه میوه ی کوچیک بلوطه دستم. اسم وبلاگم درخت بلوطه. اون بالا نوشته بود منتهی قالب رو دستکاری کردم حذف شد 😁

۳۰ بهمن ۹۷ ، ۱۵:۱۰ خانم الفــــ
:)) 
خیلی خوش سلیقه ام واقعا :) باعث افتخاره حتی :)
پاسخ:
فدا مدا😙❤😍 ما هم که خیلی مفتخر تریم 💗
خبببببببببب :)

1. شما اسمتون چیه؟
2. چرا بیشتر از خاطرات مطب نمینویسید؟
3. بقیه اش فعلا به من چه، همینارو بگویید تا بعد :)
پاسخ:
۱. فاطمه هستم :)
۲. علاوه بر اینکه فکر کنم از حوصله ی بقیه خارجه از حوصله ی خودمم خارجه که وبلاگم فقز خاطرات درمانگاه داشته باشه :)
۳.😅
3. شما در کانال بنده استی؟ 
یه بانوی ناشناسی هست که کاشف به عمل اومد اوشون هم فاطمه است و دوست آرزوهای نجیب است :)
گفتم شاید شما میباشی:) البته با اندکی شک.
پاسخ:
کانال شما کدومه؟ اینقد کانال عضوم قاطی شون میکنم :))
جرعه جرعه جآن ام :)


پاسخ:
هستم :))

1 کادویی که شما برای آقای میم خریده بودید و کادویی که شاخدار برای حدحد خریده بود چه بود؟

2 یاس کجاست و چه می کند؟

پاسخ:
1. من کفش خریده بودم ولی شاخدار فوتبال دستی خریده بود :|
2. دانشجوی سال سوم است. تهران.
فامیلی شما چیه؟
اهل کدوم شهرید؟
 حدحد چی خونده و کجا کار میکنه؟
 همسرتون چی خونده؟ همسرتون چی کارست؟ 
پاسخ:
شرمنده دیگه :) به روش خودتون میگم: الف :)
یکم پایین یکم چپ :)
ریاضی خونده و حساب رس سازمانی هست.
عمران خونده و کارشون آزاده و با شرکتای خصوصی کار میکنن.
سلام

چه توصیه ای برای آقایونی که نزدیک دو سال کمتر بیشتره که وبتون رو میخونن و خیلی دلشون میخواد بیشتر طنز نویسی کنید و خیلی خیلی دلشون میخواد بیشتر طنز نویسی کنید و خیلی خیلی خیلی خیلی دلشون مبخواد بیشتر طنز نویسی کنید و انقدر جمع اینجا زنونه است که فکر کنم دفعه اوله که دارن کامنت میدن و روشون نمیشه درخواست طنز نویسی بیشتر داشته باشن دارید؟

البته غیر از اینکه روی جمله بندی درخواستشون کار کنن! اون رو خودشون واقفن
من هم یک واقف هستم
پاسخ:
سلام :)
خدایی؟ نه خداییی؟؟؟ زنونه شده؟! اها یا مظورتون کامنت هاست؟
من خودم فکر میکردم دارم طنز مینویسم هنوز! :)))
منظورتون کدوم سبک پست هاس که بدونم سلیقه ی مخاطبین واقفمون چطوریه! :))
کامنت ها دیگه

منظورم پستهای بیمارستان و پستهایی مثل پست کادو هدهد فکر کنم :/ اسم ها رو هم هنوز یادنگرفتم :/ شاختار دونکس یا هر کی

اکثرا طنزن. منظورم اینه که بیشتر پست بذارید. اصلا کار و زندگس رو رها کنید خودتون و آقای میم و بیاید فقط پست بذارید. ما هم تخمه میگیریم و پای پستهای زیبای شما میشینیم و میخونیم و میشکنیم و از زندگی لذت میبریم و تا آخر عمر با خوبی و خوشی زندگی میکنیم.
پستهای دایی شهیدتون رو هم دوست داشتم. اگه اشتباه نکنم دایی تون بود. 
پاسخ:
به روی چشم :)) حتما! خوشحال میشم :)

باعث خوشحالیه که اینجا رو قابل خوندن میدونید و دنبال میکنید.
چرا پس من نمیدونستم که یک متاهل میباشید؟ :)

نی نی در نزده ؟ 
پاسخ:
توی پست ها معلوم بود که. نبود؟

عزیزم هنوز از راه نرسیدم که :)))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خودم کنجکاوی نمی‌کنم ببینم نسبت ها چی بی هستند بنابراین نفهمیده بودم :)

** *** ****** * ** ** ** ** *** ** ** *** **** ** *** **** ** **** ****
پاسخ:
 :)
حتما عزیزم
۰۴ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۵۹ حالا من بعد با چه اسمی کامنت بذارم اینجا؟خخخخ

درخواست 1: یه بار اسامی مستعار خانواده رو کامل بگو...من هردفعه قاطی میکنم کلی به ذهنم فشار میارم کی کی بود:))

سوال 1: آیا اگه کسی در این لحظه به خصوص، سوال نداشته باشه ولی در حین خوندن پست‌های گذشته و آینده، دچار سوال بشه، میتونه بیاد اینجا مطرح کنه یا خیر؟ به عبارت دیگه، آیا استفاده از این پست، دارای محدودیت زمانی است یا خیر؟

پاسخ:
یومونچه: خواهر زاده
نوک طلا یا یاس: برادر
شاخدار: خواهر
حدحد: شوهر خواهر
میم: همسر
سوسن خانم: مادر
زبل خان: بابا
:))))

خیر محدودیت زمانی ندارد و راحت باشید :)

۱۰ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۴۶ أنارستان ...
شاختار دونکس :-/

چقدر بردات ها از یه وب میتونه متفاوت باشع
پاسخ:
یه مدت خودمم به شوخی میگفتم  شاخداریونایتد :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">