درخت بلوط

بایگانی

از رنجی که می بریم

دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۱۰ ق.ظ

فامیل گرامی

با سلام

نظر به اینکه حتی همه ی آدم ها در خانه ی خود آیینه دارند و اگر نداشته باشند هم حتما خود را در شیشه و ویترین مغازه ها دید زده اند، خواهشمند ام از روی سوال از "وای چقد چاق شدی" و "وای چقدر جوش زدی" پرش فرموده و به سوال های جذاب خود در زمینه ی " کی میخوای برامون نی نی بیاری؟" و "کی خونه میخرید؟" و "میم جایی استخدام نشد" و "اینجام درد میکنه به نظرت چی شده؟" بپردازید. 

لازم به ذکر است که ما هم متوجه کچل شدن و چروک شدن پوست و چاقی شما هستیم. همینطوری گفتم بدانید.

                                                                                 من الله توفیق

                                                                                   امضا تیستو

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۶
تیستو

نظرات  (۷)

من تا پست اسک می کوئزشن، فکر می‌کردم مجردید =))
حالا بالاخره کی می‌خواید براشون نی‌نی بیارید؟ :دی
پاسخ:
چند تایی پست نوشته بودم در مورد میم! تازه فکر میکردم الانه همه حالشون بهم بخوره زیاد میم میم راه بندازم 😅

منم جواب همیشگی رو بدم : حالا بذارین برسم!

۰۶ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۱۳ پلڪــــ شیشـہ اے
:))

واااای 
حالا همیشه هی به من میگن لاغر شدی.  :|
گفتم این دفعه کسی متذکر بشه خین و خین ریزی راه میاندازم.


:)))) آینه داشتن و خوب اومدی
فقط اون خط آخر
پاسخ:
والا بخدا
حالا خوبه خودشون کچل شدن و چدوک برداشتن و چاق و لاغر هم شدن. تازه رنگ جدید موهاشون شبیه اسهال عفونیه
منتهی دلیلی نداره ما اینا رو یاداوری کنیم و مسولیت اش رو به گردن ایینه خونه شون میذاریم
اره اینطوریاس
۰۸ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۰۰ پلڪــــ شیشـہ اے
:)))) وای یعنی رنگ مو رو ...
همیشه روح من و شاد می کنید دکتر. :* 
خدا روحتون رو شاد کنه
پاسخ:
سلامت باشی عزیز دل :)
هلاکتم اصلا عمیقاً 

پخش گشتیممم D:
پاسخ:
:))))
زنده باشی
همه پست و کامنتا یه طرف : واااااااااااااااااااای فقط اون رنگ موی اسهال خونی یه طرففففففف
 معرکهههههههه اییییی شمااا
پاسخ:
:))))) :دیییییییی
اسهال عفونییییی
دیگه بدترررررررر خخخ
پاسخ:
:)
والا بخداااا
پاسخ:
تا امروز یکی دو نفر بیشتر نگفتن! تا الان شانس اوردم گویا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">