درخت بلوط

بایگانی

Mood Disorder

جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۵۲ ب.ظ
    دیدم خیلی وقت است عکسی اینجا پست نکرده ام. رفتم فولدر عکسهایم را برای پیدا کردن یک عکس مناسب زیر رو کردم و اما عکس مناسبی پیدا نکردم و به جایش افسرده شدم. آمدم اینجا که بگویم i feel blue.
I feel Blue.
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۰
تیستو

نظرات  (۲)

۱۱ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۳۴ پلڪــــ شیشـہ اے
منم.

چند وقت پیش دچار این حس شدم.
قبلا بیشترررررر عکس میگرفتم
پاسخ:
من هنوزم عکس زیاد میگیرم. ولی این حس "گذشته چقدر شیرین تره" درسته صحیح نیست ولی ادمو افسرده میکنه
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۰۸ پلڪــــ شیشـہ اے
:)
 

بله پیش میاد این حس
پاسخ:
هنوز دپسرده ام :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">