درخت بلوط

بایگانی

مال نه از خود

سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۳۵ ق.ظ
یه سنجاق سینه دارم که شکل گل هست و قشنگه منتهی هیچ جنس خاصی و البته ارزش مادی زیادی نداره ولی خب چون خاله ام حدود ۱۲ سال پیشا برای سوغاتی آورده خیلی برام عزیزه. خودم چند باری استفاده کردم منتهی سوسن خانم بیشتر استفاده کرده. تقریبا میشه گفت هر وقت مانتو شلوار مجلسی پوشیده، سنجاق سینه رو زده به یقه ی کتی لباسش.
حالا روز عقدمون که بود خواهر میم بخاطر اینکه یقه ی لباسش رو فیکس کنه از سوسن خانم یه سنجاق قفلی ساده خواست، سوسن خانم هم اون سنجاق سینه رو داد به خواهر شوهرم که بزنه به یقه ی کُت اش. خب من که عروس بودم خبر نداشتم از قضیه. فقط آخر مراسم دیدم سوسن خانم با اصرااااار میخواد سنجاق سینه رو که خواهر شوهرم میخواد پس اش بده رو قبول نکنه. هی از اون بنده ی خدا انکار و هی از سوسن خانم اصرار. کم کم عروس داشت پس می افتاد که خواهر شوهر عزیز پیروز شد 😅
حالا دیشب رفتیم واسه سوسن خانم بعنوان کادوی روز مادر سنجاق سینه بخریم (هیچ چیز دیگه ای به ذهنمون نرسیده بود)، بعد از کلی مشورت برای انتخاب از بین ۴ مدل! به این نتیجه رسیدیم که عکسشون رو بفرستیم برای خود حضرت تا انتخاب کنن. جواب ایشون به پیام حاوی عکس من بسیار کمر شکن بود: "من که سنجاق سینه دارم!"
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۱
تیستو

نظرات  (۴)

۲۱ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۵۸ خانم الفــــ
:))) خدا حفظشون کنه.
پاسخ:
پدر و مادر شما هم زنده باشن ان شالله :*
۲۱ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۴۲ پلڪــــ شیشـہ اے
:))))

خداحفظشون کنه
پاسخ:
پدر و مادر شما هم زنده باشن ان شالله :*
:))))))))))))))))))))))))))
وای وای مردم
پاسخ:
:))))))
دور از جون :*
به این میگن نفوذ خاموش😁
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">