درخت بلوط

بایگانی

زمان از دست رفته

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۱۰ ب.ظ
    حرف خواب بود، یادم افتاد که سالهای دانشگاه گاهی پیش می آمد که وقت خواب ظهر یا حتی شب، روی تشک را پر از مداد و خودکار و لایتر میکردم و بعد روی آنها میخوابیدم که جایم راحت نباشد و هم کم بخوابم و هم راحت تر از خواب بیدار شوم و اینطوری بتوانم بیشتر درس بخوانم. برای همسرم که اینها را تعریف کردم، شاخ در آورده بود.
خلاصه ما بیست و چندسالگی هایمان را اینطوری تباه کردیم. ما را از 30 و الی آخر نترسانید.
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۲
تیستو

نظرات  (۵)

۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۳:۰۵ پلڪــــ شیشـہ اے
:)) ایول الله دکتر
من به صورت دیفالت این اتفاق میافتاد واسم
وسط درس روی دفتر و کتاب و اینا توی تخت خوابم می برد. مثلا تا صبح مداد فشاری تو لپم فرو میرفت یا خودکار تو مغزم بود :)) بعد تا خود صبح خواب های اراجیف می دیدم، تا صبح تو خواب مداد مغزی می کردم. 

:| ایام امتحانات نهایی سوم دبیرستان، من فقط سه شب خوابیدم. :/ همین کارا رو کردم که الان دیگه بدنم نمیکشه. اصلا اعصاب مصابم تعطیله. درس مرس می بینم حالم بد میشه.
پاسخ:
آخه مجبور بودیم دیگه. کلا شاید شبها ۲ سالت میخوابیدیم. تا همین اواخر درس همینطوری بود.

اگرم نمیخوندیم که درسه تموم نمیشد. در نتیجه آش کشک خاله بوده نه؟😭
۰۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۲۸ پلڪــــ شیشـہ اے
واقعانم.
شماها که خیلی درس هاتون سنگینه.
الحمدلله که گذشت
پاسخ:
دقیقا. البته من درسای همه مون رو گفتم. هم ما هم شما
۰۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۶:۳۱ پلڪــــ شیشـہ اے
بله.
مخصوصا کنکور و دانشگاه
دیروز داشتم واسه دوستم تعریف می کردم، امتحان رده بندی و مورفولوژی گیاهی داشتیم، دهنمون صاف شد. شب امتحان دوتا تو سر خودم میزدم دوتا تو سر جزوه. 
دانشگاه ما هم که یه تحفه خاصی بود تو این چیزا. :| 
پاسخ:
یادمه امتحان حشره شناسی حتی من عکس دو تا حشره رو با فوتوشاپ گذاشتم روی هم و تطبیق شون دادم! واقعا هیچ فرقی نداشتن باهم‌. هیچیییی. ولی خب دوتا بودن 😣
یکی دو بار سعی کردم نشسته بخوابم، می ‌گفتند خواب کم ‌تر و پرانرژی تری هست و البته زود آدم رو پیر می‌کنه و می‌کشه
پاسخ:
خواب نشسته که خوراکم بود. توی اسیتیشن اورژانس حتی! با یه سرم ۵۰۰ سی سی پشت گردنم!
ولی اره پیر که شدم

شما که آخرش خانم دکتر شدین(الحمدلله)
ما هم با اون همه عذاب روحی و شب بیداری و حفظیات، آخرش انگ "از اول هم معلوم بود علوم انسانی ها به جایی نمیرسن" خوردیم😭
پاسخ:
نگو اینو. یه روز همه شون پشیمون میشن از گفتن این حرفا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">