درخت بلوط

بایگانی

در نکوهش ۳۰ سالگی

سه شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۲۶ ق.ظ

از این به بعد یک میانسال در اینجا می نویسد.

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۸/۰۲/۱۰
تیستو

نظرات  (۴)

تولدت مبارک :) :*
هنوز تولد ربع قرن سالگیت رو‌یادمه! 
پاسخ:
ممنونم :))
ای خداااااا اره خودمم یادمه 😭😭😭
با سی سال؟
پاسخ:
آره دیگه بالای ۳۰ سال ام.
شماره ی بابام رو توی گوشیم بابا ذخیره کردم. پنیر کم چرب میخرم. حوصله ی آشنا شدن با ادمای جدید رو ندارم. هزار ساله نرفتم عکاسی.
سالخورده شدم اصن:/
پس من مردم
فاتحه ای نثار کنید
پاسخ:
[تق تق تق]
بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله الرب العالمین الرحمن الحریم مالک یوم ...
۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۲۹ پلڪــــ شیشـہ اے
بابا جمع کن این بازی کثیف رو. 
=/

یعنی دو سال دیگه من توی سفت در ورودی به میان سالی ایستادم.
نه
نه
.
.
.

دکتر بیا به این چیزا فکر نکن.
تولدتم مبارک باشه خانوووم
پاسخ:
ای خداااا
همه از من کوچیک ترن
همهههههه

مرسی عزیزم ان شالله روزی خودت 😁😎

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">