درخت بلوط

بایگانی

time line

جمعه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۵۷ ب.ظ
   چند روز پیش ها داشتم فکر میکردم اگر یک روزی توانستم در زمان به عقب برگردم، چه چیزی را همراه خودم بیاورم که بقبه ابن قضیه را باور کنند؟ آن اتوبوس کوچک مدرسه موشها را با خودم بیاورم یا آن عروسک پارچه ای دماغ کوچولویی که شبیه آنابل اصلی بود یا آن بشقاب و کاسه ی بزرگ سفالی که نقش چند سوار کار در حال چوگان بازی کفش نقش بسته بود یا اصلا یکی از بشقاب های ملامین مان که پر از برگ های سبز بود؟ آخرش به این نتیجه رسیدم که هر چه بیاورم باور نمیکنند. بهتر است وقت رفتن موبایلم را با خودم ببرم و تا می توانم از بچگی های یاس موطلایی و ننه که هنوز هست و راه می رود و کار می کند فیلم بگیرم.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۳
تیستو

نظرات  (۱)

۱۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۹:۴۵ حالا از این به بعد با چه اسمی اینجا کامنت بذارم؟خخخخ

چندشب پیش داشتم این پستتو می‌خوندم رسیدم به اسم آنابل حالم بد شد
امروز اومدم تو روشنایی روز خوندمش:))
پاسخ:
وای مگه دیدیش؟ من ندیدم! اصلا هم نمیخوام ببینم. فک کن call رو دیده بودم خواب نداشتم چه برسه به این فیلما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">