درخت بلوط

بایگانی

دو نقطه خطانه نگاهم کرد

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۸ ب.ظ

    یه بارم اوایل مهر بود، رفتم یه فروشگاه لوازم ارایشی بهداشتی بزرگ شهرمون که همیشه ی خدا شلوغه و فروشنده هاش از این عزیزم میتونم کمکتون کنم ی هاست و وقتی سرشون شلوغه به ما مظلوم های مودب محل نمیذارن، توی ساعت شلوغی خیلی خیلی خلوت بود. در جواب عزیزم میتونم کمک تون کنم شون گفتم چی شده؟ مشتری هاتون رفتن مدرسه؟ هار هار هار

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۲
تیستو

نظرات  (۴)

😀😀😀😀😀😀😀
پاسخ:
😎😎😎
منم اخیرا به این نتیجه رسیدم این بزک دوزکا باید بمونه واسه لب گور:)) حیف پوست و مو نیست!
پاسخ:
کلا کاری که محدود کنه ادم رو خوشم نمیاد.
۰۲ تیر ۹۸ ، ۱۴:۳۳ پلڪــــ شیشـہ اے
:))

مامان من و همسر جانم اگر دم یه مغازه بگذریم که بگن بفرمایید، عمرا نمیرن داخل.
با این صحبت شما یادش افتادم.
بعد چیزی هم خرید کردید یا توی افق محو شدید? :))
پاسخ:
نه دیگه خرید کردم. اون ای کیو ش در حد جک ما نبود، تقصیر صاب مغازه که نیس 😅
😂😂😂😂😂😂✌🏼
پاسخ:
😎

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">