درخت بلوط

بایگانی

بیشتر بدانید

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۸ ق.ظ

    به شما جوانان توصیه میکنم وقتی هنوز قلق اندازه و پیمانه و این چیزا دستتون نیست، غذایی که همسرتون دوست نداره درست نکنید عزیزم. نکنید. وگرنه مجبور میشید سه روز تموم صبحانه و شام حلیم بادمجون میل بفرمایید. قربه الی الله.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۴
تیستو

نظرات  (۵)

۰۴ تیر ۹۸ ، ۱۲:۴۲ پلڪــــ شیشـہ اے
واااای من خیلی وقتا این قضیه واسم پیش اومده :))))

خورشت بروکلی
خورشت نخود فرنگی و شوید
و ...

من تازه دارم آشنا میشم.
پاسخ:
عظمت خدا چه خورشت هایی دارینا 🤔🤔🤔
۰۴ تیر ۹۸ ، ۱۲:۴۳ پلڪــــ شیشـہ اے
و این که خیلی اتفاق وحشتناکیه :)))

خداییش حلیم بادمجون به اون خوشمزگی. :)) به به
پاسخ:
والا بخدا. اصلا حلیم بادمجون جزو جاذبه های ایرانه
۰۴ تیر ۹۸ ، ۱۲:۴۷ پلڪــــ شیشـہ اے
:)))))

خیلی خوشمزه ان.
مخصوصا خورشت گل کلم و بروکلی (گوشت+ پیاز+گل کلم+ کمی بروکلی+هویج+چندتا آلو+رب+ چاشنی مثل آبلیمو یا آب غوره) به به. 

اون یکی رو هم خیلی ظاهرا طرفدار نداره. ولی من دوست دارم. (گوشت+ شوید+نخودفرنگی+پیاز)

پاسخ:
مردم چه خورشت هایی بلدن 🤔🤔🤔

عاشق دستور پخت دادنت شدم. خلاصه و مختصر و مفید. ایول داشت

۰۴ تیر ۹۸ ، ۱۴:۴۹ خانم الفــــ
:-):-):-)
من الان وارد سومین روزی شدم که دارم ظهر و شب کوکو سبزی میخورم
پاسخ:
بنده امروز صبح اخرین صبحانه ی حلیم بادمجونی ام رو خوردم

بر طبل شادانه بکوبببب😅
۰۵ تیر ۹۸ ، ۱۰:۱۴ خانم الفــــ
:-):-)
نوش جان :-)
پاسخ:
جای شما سبز 😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">