درخت بلوط

بایگانی

بدون عنوان

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۸ ق.ظ
می دونید متاهلی چی اش بده؟ اینکه وقتی دل آدم می گیره همه میذارنش به پای مشکلات زندگی مشترک! هیشکی هم نیفهمه که "بابا! من این دل رو از خونه ی بابام آوردم، همون قبل از ازدواج هم گاهی گیر داشت."
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۱
تیستو

نظرات  (۴)

سلام :)
فقط جمله ی آخر
"قبل از ازدواج هم گاهی گیر داشت."
پاسخ:
سلام :)) 🙏
دقیقا ...
۱۱ تیر ۹۸ ، ۱۷:۴۸ پلڪــــ شیشـہ اے
:)))
والا کسی تو حال من یکی که مداقه خاصی نمیکنه.
خودم باید یه جوری از خودم احوال پرسی کنم و سر درد و دل و واکنم. :)))
پاسخ:
یه جورایی هم خوبه ها. نمیذاری حال دلت بد بمونه! من یکم گم کردم راهش رو.
واللللا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">