درخت بلوط

بایگانی

روحی فداش

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۰۹ ب.ظ

    آمدم بنویسم از بدی های زخم زبان و اینکه بعضی ها جای زبان، قمه توی دهانشان نگه میدارند که بعد به خودم گفتم بیخیال بابا! دونت گیو عه شت! به جایش بهتر است برایتان بگویم که یومونچه با دست شلیک کردن را یاد گرفته. اینطوری که او شلیک میکند و بقیه برایش می میرند.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۶
تیستو

نظرات  (۵)

یا «بقیه برایش می‌میرند»

؛)

پاسخ:
بیگ لایک :))
با فونت قرمز اضافه میکنم به یاد ماهی قرمز

این بازی مورد علاقه ی من برای بازی با بچه هاست. می توانم ساعت ها نقش هم بازی پس از شلیک را بازی کنم.این بازی مورد علاقه ی من برای بازی با بچه هاست. می توانم ساعت ها نقش هم بازی پس از شلیک را بازی کنم.
 

پاسخ:
منم این بازی رو دوست دارم منتهی بعد از ۳ ۴ بار مردن و زنده شدن خسته میشم. به هر حال جاودانگی هم خیلی انرژی میبره :))
۲۶ شهریور ۹۸ ، ۲۱:۰۷ پلڪــــ شیشـہ اے

جیگر کوچولوی خواهرشوهرجانم هم یاد گرفته کیو کیو کنه با دستش. ^___^

از کیفی که می بریم ... (بر وزن از رنجی که می بریم ...) :))

پاسخ:
عزیزم...
حالا قبل از اینکه اینو یاد بگیره با خودش شلیک می کردیم. مثل مسلسل میگرفتیم روی دستمون، یا حتی دوش پرتاب. شلیک میکردیم به بقیه. در دم همه قتل عام میشدن‌. آی میخندید. آی میخندید.
۲۷ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۱۳ پلڪــــ شیشـہ اے

:))))

در جواب کامنتت به پلک شیشه ای 

خلاقیتتون منو کشته به مولا😂

پاسخ:
بسیار متشکرم، البته من اختراعش نکردم. با نبوغ باباش بوده و یا دایی اش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">