درخت بلوط

بایگانی

خاطرات خارج از درمانگاه

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۳۶ ب.ظ

   مثلا دیروز که فلانی ساعت 4 ظهر، برگ سونوگرافی فامیلشون رو با دفترچه ی بیمه اش داده دست دختر 8 سالش و فرستادتش در خونه و پیغام فرستاده که: بیزحمت این سونو رو نگاه کن هر چی نشون داده پشت برگ بنویس، اگرم دارو میخواد بنویس توی دفترچه.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۷
تیستو

نظرات  (۷)

۲۷ شهریور ۹۸ ، ۲۰:۵۳ پلڪــــ شیشـہ اے

:))

خاطرات کیلینیک خانگی 

دکتر در خانه

ای جانم. خیلی با نمکی دکتر

پاسخ:
حالا اگر قیافه ی منو میدیدی بیشتر خنده ات می گرفت😐 بودم. یک صفحه کامل برگ دفتر، مشق نوشتم براشون

نوشتی؟:-/

پاسخ:
اره دیگه.فقط دفترچه اشون روستایی بود نمیشد من دارو بنویسم.بعد از توضیحاتی که نوشتم توی همون برگه داروها رو هم اضافه کردم که بعدا دکترشون بنویسه

خییییلیییی ممنوووون!

پاسخ:
یعنی دیگه اینقد سردستی بودم که حاضر نشده بود خودش بیاد بچه رو فرستاده.
بعد فکر کن طول کشید خب تا من توضیحات و بنویسم. دختره هی در میزد!
۲۸ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۱۱ دچارِ فیش‌نگار

4 ظهر چیه :)

پاسخ:
۴ ظهر ساعتی است که آدم تازه ۴۵ دقیقه است رسیده خونه. یعنی میلیمتری بعد از ناهار :)
۲۸ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۳۱ دچارِ فیش‌نگار

اون عصره

پاسخ:
توی خونه ی ما هر وقت برسیم خونه و ناهار بخوریم و بریم بخوابیم ظهره. هر وقت هم از خواب بیدار بشیم عصره :)

سلام . خانم دکتر به نظر من نباید مینوشتین ، ما ادمها باید ارزش کار طرف مقابلمون رو درک کنیم ، معذوریتهاش رو درک کنیم ، حدوحدود خودمون رو بشناسیم . من یکی از دوستان صمیمیم پزشکِ، در موارد خیلی ضروری ، حتما باهاش هماهنگ میکنم ، عکس رو میفرستم و تلفنی باهاش صحبت میکنم ، در غیر این موارد اصلا .. هروقت حضوری ببینمش باهاش صحبت میکنم . گرچه خودش اینقدر لطف داره که همیشه بهم میگه سخت میگیرم . این الطاف مکرر گاهی تبدیل به حقوق مسلم میشود. البته این نظر منه . 

پاسخ:
سلام عزیزم
حرف شما کاملا درسته ولی عزیزم، همه مثل شما اداب معاشرت نمیدونن. من اگر جواب نمیدادم، متهم میشدم به اینکه "اوه چقدر خودشو میگیره" و "حالا خوبه عمومیه هیچی حالیش نیست"و "فکر کرده بهش گفتن دکتر دکتر خبریه حالا" و "مثلا میمیرد اگر دو کلمه جواب میداد". کما اینکه تقریبا هر روز یکی از اینا رو میگم بهم. بعضی وقتا هم البته واقعا فکر میکنم عیب نداره حالا این یه دفعه رو ولی نتیجه اش شده همین که شما گفتین. یک درصد از داروهایی که میگم بهشون یا توضیحاتی که میدم رو عمل نمیکنن. چون بی ارزش شده دیگه.

حالا میگن دختره رو نیگا،دکتر مملکته مثلا،بچه مونو گذاشته پشت در 😁

پاسخ:
بقرآن ممکنه بگن :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">