درخت بلوط

بایگانی

تیستو برای بار اول منبر می رود

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۵۶ ب.ظ

به نام خدا

وقتی کسی دارد برای بار دوم یا سوم یا اصلا هزارم ماجرایی را تعریف می کند، با گفتن اینکه " اینو هزار بار تعریف کردی" وسط حرفش نپر، حیوان.

پایان

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۹
تیستو

نظرات  (۵)

بسم الله

سلام اون کلمه آخر شاه کلید منبر بود .:))

پاسخ:
خواستم قشنگ شیرفهم بشن حضار :)

یعنی خودش هم می داند که دارد برای بار هزارم تعریف می کند؟ اگر بله مشکلی نیست
 

پاسخ:
حالا هزار بار رو خودش شاید خیلی نداند. در هر حال یه جورایی ذوق طرف رو کور میشه اگر بگیم بهش نه؟ نمیمیریم که یه بار دیگه گوش میدیم که بشه ۱۰۰۱ بار.

I am an animal. Very animal. 

My dear husband told me! 😅😅😅😎😎😎

پاسخ:
😂😂😂😂
خب نکن خواهر من گناه داره. قلبش میشکنه😅

نه دیگه یاد گرفتم خدارو شکر.اون برای اوایل ازدواجمون بود.😁

پاسخ:
ایشالا خوشبت باشید همیشه 💞

به قول اینستایی ها عشقتون مانا😁
۰۱ مهر ۹۸ ، ۰۷:۰۶ طاهر حسینی

اگر خودش یادش رفته یعنی ما این قدر کم اهمیتیم که نمی داند قبلا چه حرفی به ما زده! این که توهین آمیز تر است
 

پاسخ:
شما چقدر جدی دیدین قضیه رو. ولی اینی که من منظورمه خیلی روتینه. خب شما توی دور همی ها خاطره تعریف نمیکنید؟ یا ماجرایی مرتبط با موضوع صحبت؟ خب ادم توی هر جمعی ممکنه اینو تعریف کرده باشه. بعضا چند بار. ولی بعضیا با بی حوصلگی تا طرف میخواد تعریف کنه میپرن وسط صحبتش و میگن اینو تا حالا هزار بار گفتی یا قبلا تعریف کردی و فلان. خب این از نظر من پسندیده نیست.
راه کار خودم برای اینکه به طرف بفهمونم اینو قبلا گفته اینکه که تا شروع میکنه ریز بخندم ومثلا بگم: وای این قضیه رو هر وقت یادم می افته خندم میگیره. و یا خیی قضیه ی جالبی بوده. طرف کلی کیف میکنه و خب میفهمه این تکراریه.

هر چند من شخصا بعضی ماجراها رو هزار بار هم بشنوم بازم دوست دارم بشنوم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">