درخت بلوط

بایگانی

فِسسسس

سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۴۴ ب.ظ

     سه قاب چوبی ساده و کوچک خریدم و داخلش را با تمبر های یادگاری یاس پر کردم و آویزانشان کردم بالای شومینه و خودم اینقدر راضی بودم و به نظرم قشنگ شده بودند که عکسش را برای پیچ دکوری فروشی که قاب ها را برایم ساخته بود، فرستادم و تشکر کردم. یارو هم عکس ها را استوری کرد و نوشت: سفارش مشتری خوش سلیقه مون. خب نگفته پیداست که بنده ذوق مرگ شدممممممم تا اینکه دیدم برای بقیه ی استوری هایش هم همین را نوشته.

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۱
تیستو

نظرات  (۱)

مثل اون عزیزم، گلم، عشقمی که نثار همه میکنن.انقدر بدم میاد.خصوصا مرسی که هستی.حالا منم که نشنیده بودم،دوستم بهم میگفت، چقدر ذوق میکردم که انقدر تو دلش جا دارم. بعد دیدم اپیدمیه،گفتم بهش غلط میکنی من بعد اینو به من بگی.🙄

پاسخ:
اخ اخ اخ
یا این تولدت مبارک یه دوووونه ://///
نکبت به هم همینو میگن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">