درخت بلوط

بایگانی

بدون عنوان

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹ ق.ظ

         یه کانالی هم هست توی بله به اسم توئیتر فارسی. هی پیام های قسمت های مختلف کشور رو فوروارد میکنه که ببینن اونجا اینترنت وصل شده یا  نه؟ خب که چی؟ حالا مثلا اصفهان وصل شده باشه من جمع کنم برم اونجا؟ یا مثلا از شمال کشور شیلنگ اینترنت گرفتن تا بیاد پایین کشور رو خیس کنه طول میکشه و باید ببینیم تا کجا رسیده؟ یا مثلا مسولین این کانال درپیت رو چک میکنن و تا پیام ها رو ببینن با خودشون میگن: شت ببین شیراز رو یادمون رفته وصل کنیم یا چی؟

خب کاری که بیهوده و عبث است نکن حیوان. استرس و هول و ولای الکی درست نکن.

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۸/۰۹/۰۵
تیستو

نظرات  (۵)

خیلی خوبه که. من هر ساعت چک ش میکنم

پاسخ:
خب چرا اینترنت گوشی ات رو چک نمیکنی؟ اینکه راحت تره تا ششصد تا پیام رو بخونی.

خط آخر :)))))))))))) 

پاسخ:
خدایی روی اعصابم رفته بودن بددددد

خب دق کردیم ما.

ما این تهِ تهِ پایینِ پایینِ کشور. واس مارو فک کنم آخر یادشون بره وصل کنن.

حالا چیز خاصی هم نیست ولی همه داشته باشن ما نداشته باشیم؟!😁

پاسخ:
چون بیشعورن نت ما رو وصل نمیکنن. وگرنه ادم با شعور از این کارا نمیکنه
۰۶ آذر ۹۸ ، ۰۰:۴۵ حالا از این به بعد با چه اسمی اینجا کامنت بذارم؟خخخخ

 

وااای چه جذاب

هردومون با هم عضو یه کانالیم [آیکن چش قلبی]

:))))

پاسخ:
چه کانال درپیتی هم هست :/
بذار اینترنت وصل شده. کانال ها رو باهم به اشتراک بذاریم خب؟😍

رفتم اون کانالو دیدم،بعد دقیقا یکی به اسم من غر زده بود تو پست آخرش😁

ولی خب اینترنت ما هم وصل شد.یکی بیاد باهام مصاحبه کنه چه احساسی دارید؟😄

پاسخ:
میتونید الان احساس فخر فروشی به ما رو داشته باشین چون هنوز نت ما وصل نشده :/
احتمالا ما زیادی بی تربیت بودیم :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">