درخت بلوط

بایگانی

مردم شناسی

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۴ ب.ظ

هر مرد ایرانی یک "نمیدونم کجاست" و چند "گرون خریدی"

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۲
تیستو

نظرات  (۳)

آخ آااااخ...شوهر من هزاری ام یه چیزو بگی اونجاس،دفعه بعد باز میگه کجاست.بعد دعوامون میشه،بعد میگه تو عاطفه نداری!

خب آدم حرصش میگیره.😑

پاسخ:
اصلا حالا که دقت میکنم بابام اینا هم همین طوری ان🤣

😂

بابای من همه ش بیرونه،جز چارتیکه لباس چیزی نداره تو خونه.نهاااایت بگه جورابم کو، که اونم خودش انداخته پشت مبل😁

پاسخ:
نه منظورم وسایل خونه اس. مثلا میگیم زیر قابلمه رو خاموش کن بیزحمت. میگن کجا؟ کو؟

نه بابای من اینا رو بلده،حتی گاهی معنویت بهش چیره میشه،یه ظرفیم میشوره😂

ولی عوضش همسر محترم دقیقا همینی که شما میگی.

پاسخ:
من خدا رو شکر همسرم کمک میکنه ولی گاهی یه همچین تیکه هایی هم میاد :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">