درخت بلوط

بایگانی

ای دیوار ها مرا در بر بگیرید

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۶ ق.ظ

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۷
تیستو

نظرات  (۵)

۰۷ مهر ۹۴ ، ۰۴:۴۲ محمد مهدی
من در عجبم از شما با این کمالات که اصلن چرا هم‌چین صفحاتی را دنبال می‌کنید و توی‌شان می‌چرخید! 
پاسخ:
ما کیلو بایت های نازنین مون رو صرف این صفحه ها نمیکنیم.  عکس ارسالی بوده :) 
۰۷ مهر ۹۴ ، ۰۴:۴۳ محمد مهدی
از نیروی دریایی ارتش و نظام جمهوری اسلامی و نان‌خوران‌ش توقع داشتم. ولی از شما نه! 
پاسخ:
آیا میدانستید من و خانواده ه ام از این حزب الهی های طرفدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم؟ و با توجه به دولتی بودن شغل هامان نان خور جمهوری اسلامی هم محسوب میشویم؟ آیا میدانستید که ما کج سلیقگی بعضی از دوستان را به پای نظام نمیگذاریم؟ 
من رو هم :|||||||
پاسخ:
ای دیوار ها شنیدین که؟ ایشون رو هم در بر بگیرید... 
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۶:۰۳ هاتف آل مجم
حالا دادیم که آنجلینا جولی (به تلفظ خسرو شکیبایی توی فیلم دلشکسته) هم با چادر یک عکسی بیندازد... الا ای حالٍ صورت مثالی دختر ایده آل بچه مذهبی ها هم منقش بشود بدک نیست...البته بلانسبت بچه مذهبی های واقعی...بلانسبت.
پاسخ:
دقیقا بیشتر منظورم همین بود! 
کج فهمی این جماعت تا کجا؟ 
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۷:۲۷ محمد مهدی
تا آنجا که من میدانم روزی هیچکسی جز به دست خدا نیست. و منظورم از نانخورها، کسانی بود که پای نظام ایستاده اند، چون آب و نان‌شان بسته بود و نبود آن است. نه کسانی که برای نظام آب و نان که هیچ؛ جان هم می‌دهند. . از شما هم بابت این قضاوت عجولانه ممنونم! البته فک کنم باید یک ضمیر معرفه می‌آوردم که مشخص بشود منظورم از نظام جمهوری اسلامی، اصل نظام نیست. فلذا از خودم هم ممنونم با این کامنت عجولانه نوشتنم!
پاسخ:
خواهش میکنم قابلی نداشت :)))) 
ولی باز هم میرسیم به حرف من که کج سلیقگی بعضی افراد رو به حساب نظام جمهوری اسلامی نداریم! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">