درخت بلوط

بایگانی

تیستو برای پنجمین بار منبر می رود

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۴۷ ق.ظ

حالا چون دچار خود نگرانی هستین و تک تک تون فکر میکنین دنیا دیگه مثل تون نداره، یه جوری برخورد نکنین انگار کرونا رو قمی ها زاییدن.

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۸/۱۲/۰۶
تیستو

نظرات  (۵)

۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۲۷ دچارِ فیش‌نگار

اول اسم اونا رو گفتن خب

پاسخ:
خب مگه اونا از خونه ی باباشون اوردن؟ اونا هم از کس دیگه ای و جای دیگه گرفتن. پس اونا اولین قربانی ان
۰۷ اسفند ۹۸ ، ۰۱:۱۰ حالا از این به بعد با چه اسمی اینجا کامنت بذارم؟خخخخ

 

منبرهات همیشه یه کلمه کلیدی داشت که این یکی فاقدش بود

پاسخ:
دیگه اینقد تابلو بود گفتم خودشون میدونن دیگه :)))

و علیکم السلام

من نمیدونم اینا که انقد مینالن، پس کیه پا شده رفته سفر؟!

پاسخ:
سلاملکم
مسئولیت ۱۲ نفر از این هموطنان سفر رفته رو بنده بعهده میگیرم. فامیلای من هستن.

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

نگاه خیره به دوربین! 😂

الان خودتون باید یه بیمارستان صحرایی برپا کنین!🤣🤣🤣

البته دور از جون

پاسخ:
والا فک کنم کرونا مبتلا به اینا بشه نه اینا مبتلا به کرونا :)

الان ذهنم رفت سمت اون دست فیلمایی که تمدن از بین میره بعد یه گروه صحیح و سالم از تو یه غاری در میان😅😂

پاسخ:
اتفاقا واسه تعطیلات رفته بودن خونه ی ییلاقی مون توی روستا و دشت و دمن. و بهتون اطمینان میدم، بهتون اطمینان میدم اگر خانواده ی من به عنوان بازمانده های تمدن بشری باقی بمونن، حداقلش یه تمدن شاد و خوشحال خواهند ساخت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">